Trening

MiniogKnøttet

Forelsket i forumet
Er det noen som har overskudd til dette for tiden? Jeg har ingen energi og er trøtt og sliten stort sett hele tiden:( I dag har det vært helt på bånn!! Skulle ønske at jeg i det minste hadde klart å gå en liten tur, tror det hadde hjulpet veldig på... Satser på det blir bedre etterhvert!!!

Nei, men det kan jeg heller ikke skryte av at jeg noensinne har hatt :p
Prøver å være flink til å gå turer, og det holder for meg :p

Det er det dårlig med her i gården....

Jeg var sååå flink før jeg begynte å blø, så nå sitter jeg nå her med ræva godt plantet i sofaen
men hva gjør vi ikke for spirene våre <3

Nei, har ikke hatt overskudd de siste..... 5 ukene faktisk. Kjenner at kroppen forfaller....  Er avhengig av trening for å holde bekkentrøbbelet etter forrige svangerskap i sjakk, og kjenner at problemene melder seg igjen nå...

Men har vært håpløst å trene med den kvalmen og trøttheten som har overmannet meg.

Begynner å bli bedre nå, så skal komme meg på trening en gang i uka fra neste uke av. Har andre ting på planen denne uka.  

Ingen trening her i gården, har ingen energi til overs som kan brukes til det. Jeg elsker å trene og synes det er skikkelig kjipt å ikke få det til. Føler at hele kroppen forfaller... hehe... selv om den ikke gjør det...

Back
Topp