Trening!

Engi89

Glad i forumet
Er dere flinke til å trene/mosjonere, alle sammen?
Jeg har aldri vært flink til å trene regelmessig, men får innimellom et lite kick :) Jeg vet jo at man skal mosjonere regelmessig, men jeg klarer bare ikke å prioritere det! Men nå skal meg og min kjære prøve å bli flinkere. I dag har jeg gått en liten tur og gått gjennom et lite styrkeprogram jeg har laget meg. Tror jeg vil begynne med svømming og spinning en gang i uka også :) Og vi er jo medlemmer i tennisklubb også, som ligger rett borti høgget, så vi må komme oss ut og spille litt mer :)
Hva gjøre dere når dere trener/mosjonerer? Hvor ofte og hvor lenge?

Jeg også jojo-trener, men nå går jeg på trening på sykehuset en gang i uken, pluss at jeg går til jobb en til to ganger i uka... Føler det holder, jeg står så mye på jobb at jeg føler jeg må slappe litt av også-

Er ikke så flink til å trene på grunn av bekken, hofte og rygg. Men burde gjøre det noen ganger fordi.

Jeg er medlem i et treningssenter:) der trener jeg spinning og styrke så ofte jeg kan:)

Jeg er egentlig en som trener regelmessig (er faktisk utdannet personlig trener), men nå blir det veldig lite. Jeg får fort bekkensmerter og har er usigelig trett. . .

jeg sliter med oppkast/kvalme, så det blir ikke veldig mye aktivitet på meg. har fått noen øvelser som skal hjelpe mot senebetennelsene i hoftene av manuellterapeuten, som jeg skal gjøre 3 g daglig. greier kanskje 1-2 ganger daglig (snakk om 3 min i gangen).

er på vanngymnastikk en kveld i uka. der presser jeg meg så mye jeg orker ift kvalmen. det er godt å være vektløs en stund og få trent litt mtp bekkenet.

Er ikke flink i det hele tatt! Prøver å få til noen turer iløpet av uka, men burde jo gjort det hver dag...

Trener ikke noe, men går tur med hunden så å si hver dag (ikke at det er lange biten, men...)

Men vi har ikke bil, så må gå til kollektivtrafikken hver dag + hentingen i bhg og sånt, så får vel gått minst 30-40 min hver dag.

Trener ikkje, trur eg er allergisk mot treningssenter , men er ofte ute på tur - har to hundar som må ha luft, og er mykje ute i naturen.

Back
Topp