trening?

spent?

Blir kjent med forumet
Hvordan går det med det for dere? hva trener dere?

Var på zumba idag, og det er faktsik ikke så verst bortsett fra noen hoppesteg, men da tar jeg det roligere, ellers trener jeg styrke og den elipsemaskina eller hva det heter...
Skal prøve meg på spinning, det er også veldig bra trening, lovet meg selv sist at neste svangerskap må jeg trene
Merker det hjelper veldig, selvom jeg er uggen og bare får trent en halvtime, er formen og humøret bedre.

Jeg har også fortsatt med aerobic. Har trent 2-3 ganger per uke med zumba, step eller aerobic. Også sykler jeg litt hjemme i skogen. Nå orker jeg ikke mer enn 1-2 ganger med aerobic per uke, men er meget fornøyd med det.

Når hesten min er tilbake fra sommerferie, blir det en ridetur per uke frem til magen vokser. 

Det er vel helt ok å trene aerobic selvom man blir gjennomsvett har jeg skjønt!?? Så lenge kroppen er vant med det. 

Så flinke dere er. Jeg har ikke trent på mange uker/mnd. Har alltid vært flink til å trene, men etter at vi flyttet for noen uker siden, så har jeg ikke tatt steget å funnet meg et nytt treningssenter. Får begynne med det snart, eller trene på treningsrommet på jobben. Jeg må få opp motivasjonen min igjen, men er bare så utrolig trøtt for tiden.

Jeg trener en time tre ganger i uka, og skal fortsette med det til bekkenet begynner å krangle for mye.

Går på zumba eller andre ting, men mest egentrening med apparater og tredemølle. Gjør det samme som før jeg ble gravid. Når bekkenløsningssmertene begynner, kommer jeg til å gå over til bassengtrening.

Jeg begynte å trene igjen uka før jeg viste jeg var gravid, hadde før det trent ca 1-2 ganger i uka hjemme. så er ikke helt vant, men ikke helt ukjent med trening.

Fikk beskjed at jeg skulle ikke bli overoppheta pga den lille vil føle det som enda varmere, men kan godt være på slike timer. det er bare bra med hoftevrikking og diverse. Og jeg måtte drikke masse masse vann. Og ta det rolig hvis det presser på magen, og ta planken på knea. og fra 4 mnd ikke ta ryggøvelser... Ja det var vel de instruksene jeg fikk.

Syrine, har du hatt problemer med bekkenet før? er jo ikke sikkert du får det igjen? eller får man det uansett neste gang?
Jeg slet med det sist svangerskap og at noe var i klem. Prøvde å kjøre bil, men måtte bare gi opp, beinet sovna... kjempeskummelt.  Så er spent på hvordan det blir nå.

Dårlig med trening her gitt. Så er et fint støttemedlem på senteret for tiden.
Jeg har overhode ikke overskudd til noe trening. Etter en dag med kvalme, oppkast, orden på hele huset og to unger, så er jeg helt utslitt!

Men jeg går mye turer da, så jeg rører mye på meg fordi 

spent? skrev:
Jeg begynte å trene igjen uka før jeg viste jeg var gravid, hadde før det trent ca 1-2 ganger i uka hjemme. så er ikke helt vant, men ikke helt ukjent med trening.

Fikk beskjed at jeg skulle ikke bli overoppheta pga den lille vil føle det som enda varmere, men kan godt være på slike timer. det er bare bra med hoftevrikking og diverse. Og jeg måtte drikke masse masse vann. Og ta det rolig hvis det presser på magen, og ta planken på knea. og fra 4 mnd ikke ta ryggøvelser... Ja det var vel de instruksene jeg fikk.

Syrine, har du hatt problemer med bekkenet før? er jo ikke sikkert du får det igjen? eller får man det uansett neste gang?
Jeg slet med det sist svangerskap og at noe var i klem. Prøvde å kjøre bil, men måtte bare gi opp, beinet sovna... kjempeskummelt.  Så er spent på hvordan det blir nå.

Hadde store bekkenløsningssmerter i forrige svangerskap, og siden det kun er åtte måneder siden jeg fødte, og kun fire måneder siden bekkenet sluttet å gjøre vondt, så sier de fleste at det er så og si garantert at jeg får smerter igjen....så nyter de første ukene der jeg er smertefri, forrige gang startet det i uke 15....

Back
Topp