Trening?

NøtteKnøttet

Elsker forumet
Trener dere og hvor mye?

Trener 3 ganger i uka, Zumba[:D]

og trilleturer[:)]

Ja jeg trener, men bare for min egen del[:)]
Trener ti minutter med rockering ett par tre ganger i uka, samt romaskin i kjelleren ca 15 minutter to ganger i uka. Pleide å gjøre yoga på yogasenter, men mannen er mye ute å reiser så har blitt dårlig med den biten siste måneden.
Ellers prøver jeg å gå turer med babyen gjerne en times tid flere ganger i uka. Henter ofte mellomste i barnehagen som da er ca 30 min tur -retur[:)]

Ja, på helsestudio 3-4 ganger i uken. Varierer mellom spinning og styrketimer. Blir mannevond om jeg ikke har trent[&:]

[8|]Nei,ikke frivillig....[8D][:D]
Men går jo ca en mil hver dag med bikkja da..Blir litt over en mil ,men det er IKKE trening ,det er tur med bikkja!!

Så flinke dere er!

kjenner jeg trenger litt treningsmotivasjon[8D]

Hva er det?

1,5 time*3 i uka (består av: 10 minutter oppvarming, 45 minutter hard styrke, 25-30 minutter utholdenhetstrening)
Lange turer 2-3 ganger i uka
Går 40 minutter i oppoverbakker hver dag når jeg leverer ungen/går til skolen/butikken [:)]

wow, skulle ønske jeg likte å trene! finner ikke motivasjonen jeg...[&:]
Kan jeg spørre dere som trener om dere gjør det for MORO skyld eller fordi dere LIKER det?[:)]

Har akkurat begynt, hadde plan om å trene iallefall 1 time om dagen. Men idag fikk jeg ørebetennelse idag, så blir ikke trening på meg på noen dager.

Skal trene zumba tirsdager og søndager. Ellers styrke og kondis 1 time de andre dagene. Lørdager er det pause da.[:D]

Trener 60-90 minutter annemhver dag!
For å gå ned i vekt, og få en sunnere/strammere kropp. I begynnelsen var det litt slitsomt, nå er det deilig!
Noe jeg trenger annenhver dag, for å koble helt av og bare være meg! La tankene fly, og svette litt! HERLIG[:D]

Back
Topp