Trening...

x1xtonje07

Forumet er livet
Når kan man egentlig begynne å trene ordentlig igjen? Da mener jeg jogging og litt tyngre øvelser? Har så lyst til å komme i form igjen så jeg orker mange lange turer nå utover våren [8|] og ikke minst til bikinisesongen er her igjen [;)][;)]

ORIGINAL: tonje07

Når kan man egentlig begynne å trene ordentlig igjen? Da mener jeg jogging og litt tyngre øvelser? Har så lyst til å komme i form igjen så jeg orker mange lange turer nå utover våren [8|] og ikke minst til bikinisesongen er her igjen [;)][;)]

Signer

Hmm...syns å huske at noen sa til meg 6 uker etter fødsel jeg...[8|] men jeg er ikke sikker...

6 uker! Så da er det bare å sette igang!![:D]

Må vi vente 8-12 uker? [&o] Jeg glemte helt å spørre om det, jeg... Gjelder det å bære tyngre enn babyen også, eller? Jeg er ikke så flink til å være forsiktig med å bære... [&o][:)]

ORIGINAL: Nala

Må vi vente 8-12 uker? [&o] Jeg glemte helt å spørre om det, jeg... Gjelder det å bære tyngre enn babyen også, eller? Jeg er ikke så flink til å være forsiktig med å bære... [&o][:)]

Angående bæring så er det 6 uker.
Må innrømme at jeg løfta vogna hennes ut og inn i bilen i forrige uke selv om det bare hadde gått 5 uker....det er ganske vanskelig å overholde å ikke bære tungere enn babyen.. Men nå blir hun jo 6 uker på torsdag!!!
Angående trening etter 8-12 uker så synes jeg det er helt greit jeg. Holder fint å gå tur for meg ennå!! [:)][:)]

Jeg har lyst til å begynne nå jeg [8|] hehe.. har så utrolig masse energi jeg vil få ut, men det å gå lange turer hver dag er ikke nok for meg..!! Var veldig aktiv før jeg ble gravid, så det har vært rart å ikke bevege seg så mye de siste månedene...!! Filip er jo bare 3 uker han, så det er vel en god stund til jeg kan løpe og hoppe igjen ja... og ikke  minst trene vekter [8|] Gleder meg ti lå kunne begynne med lange joggeturer igjen ja!! [:D]

ORIGINAL: M@lin

Så kenge for KS. Stakkars laban og dere andre da...
Jeg har bynt men aerobic!! kjempe gøy! [:D]

du skal ikke begynne med aerobic før etter 3 mnd, pga at bekkenbunnsmuskulaturen ikke er sterk nok til all hoppingen, men du kan trene kondisjon og styrke pilates og den slags

Pilates er deilig trening ja!!! skal begynne på yoga igjen etter det har gått 6 uker...blir deilig [:D] Kjipt man må vente i 3 måneder før man kan begynne med aerobic igjen da, men er jo forståelig også [8|]

Back
Topp