trening

iskaffee

Andre møte med forumet
Gir snart opp... hver bidige gang jeg trener blir jeg svimmel og kvalm.. [&o]
Noen fler...?

har egentilg ikke trena noe særlig etter at jeg ble gravid, men skal vel snart sette igang igjen[:)]

kanskje du burde roe ned litt, er jo greit å høre på kroppen når den sier ifra[8|]

Har blitt det et par ganger, men også før jeg ble gravid. Det går som regel bra for min del hvis jeg spiser et godt måltid før jeg trener, og lar maten synke i 1 1/2 time før jeg drar på trening. Og husk å drikk MYE vann under treningen, det er veldig viktig [:)] Hvis du gjør "alt" dette allerede så vet jeg ikke..

Det hjelper noen ganger å ha med en banan på trening også, så du kan ta en liten bit hver gang du føler blodsukkeret synker (for det er jo det som skjer når du blir svimmel (som regel)) [:)] Håper det hjelper seg! [:)]

+ at hvis du i utgangspunktet er litt slapp og sliten, så vent heller med treningen til neste dag du har litt ekstra energi [:)]

Da burde du nok roe ned tempoet:-)
Jeg trener 3 ganger i uka (3 timer av gangen, er et treningsoplegg med fysioer) og er aldri kvalm eller noe etter treninga.
Jeg tar det i et tempo som jeg takler. Evt kan du trene intervall i 15-20 min også resten litt mer rolig tyrketrening eller noe!

Anbefaler dere alle å trene opp litt muskler gjerne rundt bekken/rygg nå som dere er gravide, slyngetrening er supert! FOr da minsker dere sjansen for å slite så mye med bekkenet(jo sterkere muskler du ha rundt bekkenet, jo mer skal det til før det gjør vondt[;)])

Du, denne bananen har jeg ikke prøvd!!! Banan skal med neste gang!!!![:)] 
Men merker det omtrent med en gang pulsen begynner å stige.. det som er så merkelig.. skikkelig uvel... Men, skal prøve meg med en banan eller to, å se om det gjør susen :) Kan jo ikke bare gi opp heller, men har jammen vært inne på tanken.. hehe..

Trening???? Hva er det for no? [8D]

ORIGINAL: ubeleilig

Trening???? Hva er det for no? [8D]

hehe.. nei.. lurer jaggu på om jeg vet  hva det egentlig er og... [8|]

Back
Topp