Trening?

ozon

Gift med forumet
Noen som er litt inni å trene å sånt..
 
 
Enkle, gode og BILLIGE trenins-ting...?
 
Går jo turer, så å si hver dag.. På minimum en time, gjerne 2.. Er det noe annet jeg kan gjøre? Øvelser?
 
 
 
Nå er det på tide å få gjort noe med den slappe baby-magen som ikke vil bort[:-]
 
Hva med å kjøpe en sånn treningsball? Det koster vel under 200 lappen, og det er mange øvelser du kan gjøre på den. Som regel følger video med også!
 
Eneste tipset jeg kommer på hvertfall! [:D]
 
Og om du har mulighet, så kan du jo laste ned yoga/pilates videoer fra nettet? Jeg har gjort det, fant masse fint! [:)] 
 
Yoga og pilates er veldig bra trening og greit og gjøre hjemme i stua.
Jeg vil anbefale at du tar et introduksjonskurs først og lærer øvelsene og pustteøvelsene av en instruktør. Kan faktisk være litt vanskelig og vite om du gjør det rett. Og så er det så viktig.
 
Ellers så kan du gjøre mye forskjellige øvelser hjemme. Som knebøy, situps og slike ting. Kanskje investere i noen gode manualer og.

Lykke til....
 
ORIGINAL: ma-lina

Noen som er litt inni å trene å sånt..


Enkle, gode og BILLIGE trenins-ting...?

Går jo turer, så å si hver dag.. På minimum en time, gjerne 2.. Er det noe annet jeg kan gjøre? Øvelser?



Nå er det på tide å få gjort noe med den slappe baby-magen som ikke vil bort[:-]

 
Kanskje varier treningen litt..Om du gaar , gaar du alene eller med unge? Du kan jo sette opp tempoet litt,,Gaa mer i oppoverbakker, smaa jogge.
 
Hjemme er det jo greit aa ta sit ups og strekkoevelser, yoga og pilates..Kanskje invester i noen manualer, evt fyll opp ett par flasker med vann og bruk de. Bruk kanten paa badekaret til aa trene triceps feks..ved aa sitte ved kanten og heise kroppen opp og ned..
 
Back
Topp