Trening?

Sienna3

Gift med forumet
Hvordan står det til på treningsfronten jenter? [:)] Noen som har ork til det og hva trener dere i såfall? [:)]

Hadde store ambisjoner om å trene da jeg ble gravid[:)] Trente før jeg ble gravid også altså[:D] Men da kvalmen kom ble det brått slutt og etter det har jeg ikke trent i det hele tatt[&:] Men håper at jeg snart vil bli i litt bedre form for da har jeg lyst til å gå litt på spinning for da kan jeg styre treningen litt selv[:)]

går nok bare turer, men så skal jeg begynne på bekkenløsning trening i varmtvann til høsten da

Trening....?Nei.. d har eg aldri hørt om[8D]

E for dårlig til å orke noe nå og før eg ble gravid var hverdagen for hektisk... men har alltid ambisjoner da så vi får se hva d blir til[:)]

jeg trener i basseng 2 ganger i uka, dette gjorde jeg under forige svangerskap også... holdt ut til uke 36, da tok halsbrannen overhånd slik at jeg ikke maktet mer.
Håper jeg holde rut like lenge denne gangen også. er så herlig å være i aktivitet.. + at det er gjør fødselen og tiden etterpå mye lettere[:D]

tenker jeg skal starte med bassengtrening selv. og då starter jeg etter syden...

har vært noen ganger på treningsstudio, men har ikke hatt energi til det den siste tiden...

men går masse tur med hunden da![:)] (når jeg orker)

Elsker å trene, men det ble en veldig stopp av det når jeg ble så kvalmen og dårlig, er i god form nå, men har alltid treningsfri på sommeren så planlegger å starte opp etter ferien (august), har tidligere gått på vann arobic pga ledd problmer så forsetter også med det til høsten, idag i det fine været bler det en liten tur [:)]

Jeg trener!!

Trente helsestudio rundt 6 dager i uken før jeg ble gravid, og prøver trene like mye nå. Men det blir litt mindre nå i sommer merker jeg.

Trener styrke i sal og spinning foor det meste.

Skal på BodyPump i kveld. Det er styrke med stang i sal med instruktør. Tungt men god trening[:)]

Hva er trening?
Syns det holder å løpe rundt på en bokhandel hele dagen=P. Hehe. Får styrketrening fra å løfte bøker;).
Skulle nesten ønske man var like flink som Looney. Men akk^_^.

Er tappet for energi om dagen, så her blir det fint lite trening... [8|]

[quote]ORIGINAL: Jaybird

Hva er trening?
Syns det holder å løpe rundt på en bokhandel hele dagen=P. Hehe. Får styrketrening fra å løfte bøker;).

ja, treningen i dag var slitsom men topp.

ORIGINAL: Looney

Hva er trening?

Quote: Looney

Er jo veldig bra å trene da. Leste at det å føde er litt som å gå birken. Man burde visst ha litt å gå på=P. Får begynne å tusle litt igjen kanskje. Tror ikke ordentlig trening er noe jeg skal begi meg ut på for første gang som gravid=P

ORIGINAL: Jaybird

Hva er trening?

Er jo veldig bra å trene da. Leste at det å føde er litt som å gå birken. Man burde visst ha litt å gå på=P. Får begynne å tusle litt igjen kanskje. Tror ikke ordentlig trening er noe jeg skal begi meg ut på for første gang som gravid=P

Alt er jo bedre enn ingenting når det kommer  til trening[:)]

ORIGINAL: Jaybird

Hva er trening?

Alt er jo bedre enn ingenting når det kommer  til trening[:)]

om kroppen ikke er vant med trening så kan det faktisk være farlig for kroppen å starte opp med trening for første gang som gravid..
ville ikke annbefalt å trene som gravid for første gang.
DER i mot, ville heller annbefale å gå litt i nær miljøet og fått litt frisk luft...

Back
Topp