Trening

Hoppla

Glad i forumet
Hei!

Noen som har hatt problemer med trening så tidlig?

Jeg kjente jeg ble kvalm og uggen da jeg trente i går. Magen strammet seg veldig og...

Nei, har ikkje hatt problemer[:)] Men no har eg ikkje trent så eldig mye etter at eg testa positivt, pga vi har hvert ute å reist[:)] 

Men begynner for fult igjen i dag, så da vil tiden vise om det er ubehag, men det tviler eg igrunn på at det vil bli[:)]

Husk at du ikke må trene for hardt når du er gravid.
Jeg har vært dårlig i forrige svangerskap og begynner i samme tralten i detta, så jeg kan desverre ikke trene for mye. Vanligvis er jeg veldig aktiv....[:(]

Jeg har ikke vært suuper flink til å trene fra før [8D] så tror jeg skal holde meg til å gå litt turer og andre lette ting [8D]

Jeg trener som vanlig jeg[:)]

ORIGINAL: SunShin

Jeg har ikke vært suuper flink til å trene fra før [8D] så tror jeg skal holde meg til å gå litt turer og andre lette ting [8D]
Samme her [;)]

Jeg spiller innebandy 1t i uka.. + golf et par ganger i uka.. Merker hvertfall på innebandyen at jeg blir fortere sliten, ikke det at formen var super i utgangspunktet, men merker godt at jeg blir veldig fort sliten..

Forsåvidt på golfen også..[8|]

ORIGINAL: frøkenblaa

Jeg har vært dårlig i forrige svangerskap og begynner i samme tralten i detta, så jeg kan desverre ikke trene for mye. Vanligvis er jeg veldig aktiv....[:(]

hva er for hardt?

Jeg foretrekker å trene vekter ca. 4 ganger i uka....

ORIGINAL: Alvani

ORIGINAL: frøkenblaa

hva er for hardt?

Jeg foretrekker å trene vekter ca. 4 ganger i uka....

Det er vel sikkert litt opp til hver enkelt hva man mener som hardt. Men du skal vel ikke presse deg for at formen skal bli bedre. Men så er det jo helt individuelt hvor sprek man er fra før ol.

Men snakk med jordmor eller lege om hva som er greit.

Back
Topp