trening

Veronica_82

Forelsket i forumet
Hvordan trener dere jenter? Jeg svømmer 2 kvelder i uken (om jeg ikke er på kveldsvakt), går en del turer og gjør rygg/mage/nakke øvelser hjemme, samt en del avspenningsøvelser.

Så flink du er[:)] Det er kjempe god trening[:)]

Jeg går på forskjellige timer på elixia[:)] Spinning, bosu, step osv. Men mest spinning for tiden egentlig[:)] Føler meg tryggest med det akkurat nå[:)] Og så går jeg en del tur[:)] Det er jo kjempe deilig med frisk luft og være sosial[:)]

Jeg trener 5 -6 dager i uken på treningssenter. Varierer mellom spinningtimer og styrketimer. Trente spinning i morges så da blir det styrke enten i kveld eller i morgen[:)]

Pleide tidligere å jogge en runde i området her men sliter litt med beinhinnebetennelse i leggene så joggingen ble det brått slutt på.

har treningskort... hadde tenkt å trene på søndag etter jobb.. meeeeen jeg lå på sofaen og hadde treningsøkter til bestevennen min fru doskål...

Trener selv 2-3 ganger på sats. Aerobic og styrke. Ellers blir det en del turer ute, prøver på daglig tur enten inne eller ute. Men kjenner nå at uggenheta kommer. Var på sats i går og gikk da etter halve timen... var helt slapp og giddet ikke å presse kroppen mer da.. Satser på ny time i mårra[:)]

noen ganger får jeg gratis trim på jobb. jobber som miljøterapaut, og innimellom vil ungdommene reise på div treninger. så det blir variert i hvertfall :)

ORIGINAL: Leyah

Turer i skog og mark sammen med hunden [:)]

Trener på treningssenter, varierer mellom spinning og styrke=) Ellers går jeg en del turer, gjerne på fjellet=) 

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

ORIGINAL: Leyah

Turer i skog og mark sammen med hunden [:)]

signerer, pluss sykkeltur med lillegutt da [;)]

Fjellturer og andre turer med vovsen + gjør styrkeøvelser hjemme [:)]

Trener på treningsenter og går tur innimellom. Jeg har stor tro på at trening gjør fødselen lettere, derfor vil jeg prøve å trene så lenge som mulig [:)]

ORIGINAL: januarymom

Trening? Hva er det?

Sikkert sånn greie hvor man blir svett, ekkel og annpusten=P. Neeeei, ikke noe for meg=P

Når det er sagt, så går jeg mye. Sambo har lest at det er veldig bra for bekkenet (eller noe) Så enda mer gåing enn vanlig nå, gitt.[:D]

ORIGINAL: miss_piggy

Trener på treningsenter og går tur innimellom. Jeg har stor tro på at trening gjør fødselen lettere, derfor vil jeg prøve å trene så lenge som mulig [:)]

Ja, signerer den. Klart man får en lettere fødsel hvis man er i god fysisk form. Jeg har svømt i kveld. Alt for lenge siden sist, men skal prøve å skjerpe meg... [8D]

ORIGINAL: Jaybird

ORIGINAL: januarymom

Trening? Hva er det?

Sikkert sånn greie hvor man blir svett, ekkel og annpusten=P. Neeeei, ikke noe for meg=P

Når det er sagt, så går jeg mye. Sambo har lest at det er veldig bra for bekkenet (eller noe) Så enda mer gåing enn vanlig nå, gitt.[:D]

SIGN! Hva er trening?[8D]
Vi har hund da, så man blir jo automatisk aktivisert via den uansett[:)] Men det vil jeg ikke si er trening, for det må jo gjøres.

Back
Topp