Trening

SilkSpectre

Forelsket i forumet
I dag er jeg 11+0! Formen føles absolutt mye bedre, og jeg kjenner at jeg har veldig lyst til å trene igjen. I sted var jeg på Elixia og satte opp et treningsprogram, og det var fint å være i bevegelse igjen. Er det noen andre som liker å trene her og som har fortsatt/kommer til å fortsette med det inn i graviditeten?

jeg kommer til å trene litt, mest med tanke på at jeg fikk kronisk bekkenløsning etter forrige svangerskap, er litt greit og trene bekkenet og div andre ting da..

Jeg har lagt treningen på hylla de siste månedene, men kommer nok til å begynne litt når formen blir bedre :) Jeg ELSKER å sykle ute, men er litt redd at hvis jeg faller om det kan skade babyen?

Jeg fortsetter å trene på Wii´en jeg, i tillegg til å løpe etter to-åringen min [:D]
Håper det holder, det er i hvertfall mye mer enn jeg gjorde sist [8D]

jeg pleide å trene ca 2 ganger i uken pluss at jeg sykler på jobb om sommeren - men nå har jeg ikke brukt treningssenter på 2 måneder og er absolutt ikke i form til å trene der.

så jeg kommer til å si opp medlemskapet på senteret - men skal begynne å sykle til jobb så snart formen blir bedre! pluss gå mange turer og kanskje jogge litt - nå blir det lysere og varmere ute, da er det mye kjekkere å trene ute uansett [:)] også får jeg bare ta det med ro slik at jeg verken faller fra sykkelen eller blir "for" sliten i bakkene

Jeg har vært veeeeldig forsiktig de siste månedene pga medisiner til prøverørsforsøket. Men hvis jeg er så heldig å bikker 12 uker, så blir det mye turer i skogen. Har hund og bor nesten I skogen, så det er mitt treningsstudio[:)] Kutta ut Elixia for to år siden, kjente at det ikke ga meg noen ting lenger å gå inn i en svett sal å gjøre monotone øvelser.......

Jeg tror det viktigste er at man finner noe som man synes er ok/gøy, og at så lenge man holder seg i bevegelse med variasjon så er det bra nok[:)]

Off, jeg har løpt 2-3 ganger i ukeni en god stund, men har ikke orket etter at jeg blei gravid. Det er skikkelig kjipt, for jeg sa til meg selv at jeg skulle fortsette nå som jeg var kommet så godt i gang. Men jeg har ikke sjans. Selv når jeg ikke er uggen så takler jeg ikke tanken på å trene. Jeg går derimot en del turer med hunden.... og jeg løper en del etter 2-åringen. Jeg håper formen blir bedre. Er ikke helt sikker på om jeg kommer til å jogge, men kommer nok til å sykle en del. Så får jeg heller ta opp igjen 30 days shred, rockering og jogging når jeg er ferdig med graviditeten.

Back
Topp