Trening

hakkamakka

Forumet er livet
VIP
noen som trener her? hva trener dere?

Jeg skal prøve meg i ettermiddag på elipse, men spyr vel som en gris før jeg har fått på meg treningsbuksa, må bare sette inn tiltak mot treg mage. Heldigvis har jeg maskin p soverommet, så jeg får henge opp en bøtte

Det er tragisk at jeg som er veldig aktiv til vanlig blir totatlt hemmet i svangerskapet, blir mega gretten!

huff... !! jeg er endelig i gang igjen ! blir hardkjør i ukene framover veit jeg .. legger så fort på meg om jeg ikke trener..

Trener ikke, men har 2 polarhunder som trenger en del mosjon, så går mellom 1-2 timer om dagen, i helgene blir det mer, pluss 1 times sykling[:D] så holder meg sånn høvelig i form:D

Jeg trener litt spinning, men det har vært slakt siste mdene. Skal skjerpe meg nå da [8D]. Ellers venter vi bare på at den siste snøen skal forsvinne fra veiene sånn at vi kan begynne å sykle [:D]

ORIGINAL: Julita

Jeg trener litt spinning, men det har vært slakt siste mdene. Skal skjerpe meg nå da [8D]. Ellers venter vi bare på at den siste snøen skal forsvinne fra veiene sånn at vi kan begynne å sykle [:D]

jeg trur ikke jeg tørr å sykle når jeg er gravid jeg .. jeg tryner alltid på sykkel når jeg sykler på våren.. hehe..

hehe - ja, da er det sikkert lurt å la være [8D]. Jeg skal vente til veiene er kosta hvertfall, men tipper at sesongen ikke blir så lang, for det er ikke så lenge til magen blir for stor [8|]

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

noen som trener her? hva trener dere?

Trener ganske hardt på å holde sofaen [8D]

Back
Topp