Trening

scoobydo

Blir kjent med forumet
Noen her som trener? Jeg begynte og trene på elixia i januar, bare et par uker før jeg fant ut at jeg var gravid. Har klart og opprettholde treningen selv om formen har vært dårlig.

Noen som har gode tips til hva som er gunstig og trene? Har prøvd spinning, men får av en eller annen grunn ubehag nederst i magen + at jeg må så fryktelig på do hele tiden.

Jeg trener annenhver dag,MEN hjemme. Tåler ikke studio[8D]

Jeg trener litt forskjellig som på stepper,fitnessball,matte,vekter og turer osv..[:)]
Fitnessballen er veldig bra for bekkenet mitt mener jm hehe.

Jeg trener på treningsstudio.... Fikk dem til å sette opp program for meg på apparater, og det fungerer veldig greit [:)] Er ikke no glad i sånne "timer"- liker best å trene på egenhånd[:)] Målet er å trene 2-3 ganger i uken, men dessverre er det ikke alltid jeg er like strukturert.....[&:]

Jeg trener yoga, nå for gravide! Synes det fungerer bra og liker og få strekt litt på kroppen!

Jeg trener, men har redusert litt på mengden etter at jeg ble gravid. To ganger i uka på Elixia nå for tiden. Total + styrke og bosu er ganske ålreite timer synes jeg selv, om jeg bare passer på å ikke hoppe for mye eller strekke kroppen på feil måte. Bosu er bare moro uansett:-) Går også 35-40 min til jobb hver dag. Frisk oslo-eksos-luft og bra mosjon[;)]

En god gammel POWERWALK er virkelig undervurdert!!! Perfekt for oss gravide[:D]

ORIGINAL: elink

hva er powerwalk?[8D]

ORIGINAL: *BekkiBjarnoll*

hva er powerwalk?[8D]

Bare å gå tur[:D] Men med fart, og gjerne litt tyngde, finnes jo ankelvekter å få kjøpt, men selv sliter jeg nok uten hvis jeg går fort nok! Og helst i terreng.

Jeg tenkte jeg skulle begynne å trene på et senter som er her... de har gruppetrening og så tenkte å trene litt pilates og yoga mens jeg er på tjukka :P hehe... også litt egentrening da, men liker egentlig ikke treningssentre

Jeg trener hjemme 2-3 ganger i uka, spørs hva timeplanen sier [;)] Har akkruat fått ny treningsvideo som heter Fit Mama. Det er det Salsa, stryketrening og bekkenbunnstrening i form av Yoga og en ting til, men husker ikke og jeg orker ikke å reise meg for å se. Lenge leve latskapen [;)]

Har forresten begynt til fysio for bekkenet og det er det også styrketrening 2 ganger i uka samt vanngym. Spørs om den Fit Mama blir lagt på hylla da altså [8D]

ORIGINAL: *BekkiBjarnoll*

hva er powerwalk?[8D]

Bare å gå tur[:D] Men med fart, og gjerne litt tyngde, finnes jo ankelvekter å få kjøpt, men selv sliter jeg nok uten hvis jeg går fort nok! Og helst i terreng.

ahh hehe[:)] Blir nok en del turer opp fløien og stoltzekleiven her i bergen når finværet kommer[:D]

Egentlig trenger jeg ikke trene... har soverom i kjelleren her jeg bor midlertidig :P hahaha... blir jo litt trappe gåing da:P hahaha

Back
Topp