Trening under stimulering med sprøyter.

Minni123

Betatt av forumet
Nå er det masse mas fra meg her altså!:p

Men trener dere som normalt under stimulering?
Jeg trener styrke og kondisjon! Tenker at trening er jo bare bra for kroppen, men hører hva dere tenker uansett:D

Da jeg holdt på med stimulering fikk jeg beskjed om å ikke trene eller være alt for fysisk Pga eggstokkene er så aktive. Tror det var en liten fare for at eggstokkene kunne sprekke eller noe siden de overproduserer eller noe sånt. husker ikle helt hva det var.

Hva med ro-maskin?

Hva med ro-maskin?
jeg tror jeg hadde tatt det rolig med ro maskinen... du får nok gangsperr i magen av stimuleringen... :p men jogging, sykling (gjenre på spinningsykkel), "trappeløping" hadde jeg nok gått for sitedenfor... ville styrt unna det som går ut over magen spesielt, og ungått de tyngste løftene...

Styrke må da vel gå greit om man ikke løfter for tungt?
Og baseøvelser for å styrke kjernemusklaturen?
kjernemusklaturen er ganske viktig sånn sett. men jeg skrev da virkelig ta det rolig med styrkeøvelser. ;-) ikke unngå helt... ;-)

jeg tror jeg hadde tatt det rolig med ro maskinen... du får nok gangsperr i magen av stimuleringen... :p men jogging, sykling (gjenre på spinningsykkel), "trappeløping" hadde jeg nok gått for sitedenfor... ville styrt unna det som går ut over magen spesielt, og ungått de tyngste løftene...
Haha! Ja, er vel litt mye bevegelse for magen med ro-maskinen. Men jeg er SÅÅ glad i den! ;)
Men som du sier så er det nok lurt å droppe den. Får heller bli sykkel og elipsemaskin

På sykehuset sa de til meg at burde være veldig forsiktig med trening . Helst ikke hard trening og ikke rundt sprøyte tid :)

Jeg fikk beskjed om at jeg ikke skulle trene verken styrke eller kondisjon da jeg hadde stimulering med sprøyter. Uannsett om jeg har god erfaring med treninga osv. Dette var som nevnt over pga eggstokkene osv.

tror de anbefaler å holde seg aktiv, ble derfor overrasket når jeg fikk beskjed om at jeg ikke burde de spilt kamp (ballspill) rett før uttak. Fikk beskjed om at det ble for mye løping/hopping. Grunnen er at eggstokkene blir så mye større enn vanlig under stimulering, og det er fare for at de vrir seg rundt sin egen akse og stenger av blodtilførsel. Gikk helt fint med meg da :)

Var på trening i går. Gikk veldig fint og føler meg mye bedre etterpå!
Nå skal det sies at jeg tok det veldig med ro da!:D
Trente med lettere vekter enn vanlig, og droppa intervall trening!;)

Rart at det sies så mye forskjellig fra sted til sted. Jeg har fått beskjed om å trene som normalt under stimuleringen.. :)

Jeg trener både styrke og kondisjon 4-6 ganger i uken og fikk aldri beskjed om å være forsiktig med trening, verken i denne runden eller rett fr jeg ble gravid med snuppa som er født i feb 2015. Ny sprøytestimulasjon i april 2016 og testet positiv på g.test 17.mai. ;)

Back
Topp