Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eneste du skal være forsiktig med å løfte tungt. Ellers er det bare å trene på å ikke alt for høy puls.. men normal trening har aldri skadetVurderer å starte på treningssenter med gubben for å forhåpentligvis gå ned litt i vekt pluss at det er godt for psyken Har hørt man skal holde seg i ro under stimulering, men regner med at noe aktivitet er lov, f.eks gåturer?
Løping og hopping bør unngås under stimulering. Samt løfte vekter over hodet. Utover det er bare å gjøre det som føles greit ut. For min del har jeg vært så stinn der nede, at det har vært uaktuelt å gjøre så mye annet enn å gå turer og litt styrke.Vurderer å starte på treningssenter med gubben for å forhåpentligvis gå ned litt i vekt pluss at det er godt for psyken Har hørt man skal holde seg i ro under stimulering, men regner med at noe aktivitet er lov, f.eks gåturer?
Skriver under det andre skriver her; Ikke hopping, løfte veldig tungt eller løft over hodet.Vurderer å starte på treningssenter med gubben for å forhåpentligvis gå ned litt i vekt pluss at det er godt for psyken Har hørt man skal holde seg i ro under stimulering, men regner med at noe aktivitet er lov, f.eks gåturer?
Og ja, fysisk aktivitet gjør underverker for min psyke i hvertfall!Skriver under det andre skriver her; Ikke hopping, løfte veldig tungt eller løft over hodet.
Det er også begrensa hva man orker under stimulering etterhvert
Jeg fikk en delvis vridd eggstokk etter sist forsøk, det er viiiirkelig ikke noe å prøve på!
Har aldri hatt så vondt som da.
Men unngå hopp og sprett, så går det nok veldig bra Gåturer er nok bare bra og positivt