trening og strekkmerker

lillemolla

Gift med forumet
Hei. lurer på om det er noen sammenheng mellom styrketrening og strekkmerker. har hørt noen sier at hvis en tar masse situps og trener vekter så er det lettere å få strekkmerker!! kan dette stemme???[&:]

Har hørt at kroppsbyggere tar ett eller annet for å unngå strekkmerker,
men hva det er, det aner jeg ikke..

-men slapp av, Lillemolla, strekkmerkene kommer nok ikke helt ennå [;)] ihvertfall ikke hvis du spiser normalt og ikke spretter opp i vekt med det samme [;)]

Strekkmerker kan du få hvis du vokser for fort.Jeg selv trente veldig mye vekter for noen år siden og gikk opp mye på kort tid,som resulterte i strekkmerker der jeg hadde vokst mest.Jeg spiste mye og drakk masse protein drinker ved siden av for og bli størst mulig[;)]Ikke lurt! veldig ofte, er de som bygger kropp utsatt for dette.Mange trykker på med steroider ved siden av ,for og bli fort store og da er de mer utsatte for strekkmerker[:@] Kjener mange som driver med kropps bygging.Flere tar høy dose inntak av c viamin for å ungå strekkmerker.Trener du vanlig med vekter er det ingen grunn til at du skal få strekkmerker av dette[;)][;)][;)]

[;)]Har lest et sted at det har vært en undersøkelse i forhold til kombinasjonen trening og strekkmerker hos gravide. Det viste seg at ingen av dem som trente under svangerskapet fikk strekkmerker... satt med tårer i øynene da jeg leste dette, og tror ikke helt det kan stemme. Har trent før og under hele svangerskapet (nå i uke 32), men jeg har ikke kommet unna. Ikke så mange da, men de er der[:'(]

ok. kanskje vitamin c tillskudd er tingen???.merker jo att treningslysten ikke er helt som før .blir litt fortere sliten.om jeg vokser fort vet jeg ikke. målte meg rundt magen da jeg fant ut jeg var gravid. målte meg igjen i dag morges. da var jeg allerede vokst 4cm....på litt over 2uker..syns det er mye jeg men så er jo dette nytt for meg også da[:o].. men en skal jo ikke bekymre seg på forskudd da...

Back
Topp