Trening og sånn etter innsett

Ulva

Forumet er livet
Hvordan er det med trening, fjellturer, tunge løft og slikt etter innsett? Børe jeg ta det med ro eller kan jeg leve som normalt med en gang?

Legene sier jo at man skal leve normalt :) men tunge løft er vell ikke å annbefale.

Ska leve normalt, eneste dem ikke oppfordra var å holde på med ekstremsport. Egentlig så nekta dem ikke tunge løft engang.. Æ gikk lange tura, jobba masse overtid og løfta noen tunge esker og d gikk bra, e jo gravid så..

Last edited:
Jeg fikk beskjed om å unngå maxpuls og tunge løft. Gåturer og det jeg kaller pensjonisttrim er visst greit.

Jeg er overbevist om at man bør ta det med ro. Legger merke til at ofte norske leger sier at man skal leve som normalt, mens flere steder i utlandet sier dem at man bør ta det helt med ro. Det står bl a i en bok jeg har at det er anbefalt å omtrent være sengeliggende i flere dager etter innsett og selvfølgelig at all stress bør unngås.

Jeg har fått beskjed om å ta det med ro, gå turer og gjøre hyggelige ting. Har egentlig prøvd alt, men ingenting har funka..

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp