Trening og keisersnitt..

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Nå er det jo snart to år siden snittet, men nå etter at jeg begynte å trene har jeg særlig i dag fått vondt i området rundt snittet. Inni kroppen liksom.

Var jo hos fysio i går og fikk utvida programmet litt, og det går jo stort sett på mage og kjernemuskulaturen.

Men er det arrvevet som gjør vondt tro?
Er akkurat som om noen vrir en kniv rundt inni der en stund før det slipper taket.
Kan komme når jeg reiser meg opp etter å ha sittet feks.

Noen som har en aning?

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Har dessverre ingen aning, men det hørtes ikke godt ut:-/

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Vet ikke hva det er. Hørtes vondt ut.

Jeg har også hatt keisersnitt, men kan ikke helt huske å hatt sånne smerter. Kanskje et par ganger, men kan føle at jeg er øm og litt sår innimellom.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vet ikke hva det er. Hørtes vondt ut.

Jeg har også hatt keisersnitt, men kan ikke helt huske å hatt sånne smerter. Kanskje et par ganger, men kan føle at jeg er øm og litt sår innimellom.


Sent from my iPhone using BV Forum
Signerer...:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Ikke godt å si...Men vet mamma har sagt at hun enkelte ganger kan kjenne "noe" i/ved arret. Og det er 28 år siden hun tok keisersnitt:p Håper der går seg til!


Sent from my iPhone using Tapatalk -
 
Det er merkelige greier iallefall.
Godt det ikke står på mer enn max 30 sekunder :p
Men måtte gå litt krokbøyd faktisk, så var ikke godt :-o

Skjer det flere ganger skal jeg nevne det for fysioterapeuten over påske. Evt ringe ham hvis det skjer mye nå før påske.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Jeg fikk jo mye vondt etter at jeg begynte å trene igjen etter Arvin da! Men da var jo gravid igjen! Vil jo ikke skremme deg så ;) jeg har ikke begynt å trene igjen denne gangen da, men jeg har fortsatt smerter inni mellom!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg hadde mye vondt i mitt arr etter at jeg fikk eldste. Først når jeg ble gravid med lillegutt forsvant de smertene,for da fikk arrvevet tøyd seg.
 
Husker at min stemor hadde også slike problemer, vet ikke hvordan det er nå, men kan virke som om det er "ganske" normalt etter hva jeg har hørt :(
 
Jeg fikk jo mye vondt etter at jeg begynte å trene igjen etter Arvin da! Men da var jo gravid igjen! Vil jo ikke skremme deg så ;) jeg har ikke begynt å trene igjen denne gangen da, men jeg har fortsatt smerter inni mellom!


Sent from my iPhone using BV Forum
Gravid er jeg ikke, så der røyk den teorien ;-)

Ikke kjent noe i dag, så håper det ikke fortsetter sånn.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Fikk osteopaten til å kjenne på det i går, og han fant spenninger i muskulaturen i området rundt arrvevet. Så han tøyde og strakk der, og det var ganske så vondt :-o

Men ikke kjent noe smerter etter det faktisk, så var nok det som gjorde det ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Back
Topp