Trening og barnepass

Mia_mini

Elsker forumet
Jeg kjenner meg veldig klar for å komme igang med trening.
Men kjenner at jeg ikke helt klarer å levere mini på barnepassen på studio.

Hva gjør dere med trening fremover?

Her tenker eg at småen er hjemme med pappaen mens eg er på trening :) ellers blir prøver eg å komme meg ut på trilletur i oppoverbakker så ofte som mulig!

Litt blanding, har levert på barnepass noen ganger, han har vært hjemme med pappaen noen ganger og har tatt noen trilleturer hvor både lengde og terreng har gjort det til en skikkelig treningsøkt.
Når jeg skal levere på barnepass prøver jeg å planlegge så han sover mens han er der, men har tillit til de som jobber der.
Har også vært på mor/barn-timer hvor lille har vært med.

Jeg har ikke begynt å trene på treningssenter ennå men når jeg skal det ser jeg for meg at det blir på kveldstid når samboer er hjemme. Jeg har ikke noen umiddelbar lyst til å levere henne på barnepass og det skal jo times mtp mat og søvn. Det er også kjedelig å bli avbrutt når man trener, hvis hun ikke roer seg.

Trilletur er min trening for tiden.
Tenker å begynne på mor/barn yoga når hun er litt eldre. Slik det er pr.nå så funker det ikke med barnepass..

Her blir det nok også litt blandet. Mannen tar ham mens jeg trener på treningsrommet, ellers så kommer jeg til å levere ham på Minisats. Jeg sjekket i dag hva nederste aldersgrense er, og de hadde visst hatt babyer der på 8 uker. Men vil jo prøve å mate ham før vi drar og time det så han kan sove mest mulig. Og så blir det trilleturer, men å gå tur er nok ikke trening nok for meg.

Jeg har hatt mini på barnepassen en gang. Han sov hele tiden.
Men nå har han plutselig begynt å bli mer våken så nå spørs det om han vil være der. Mannen pendler så det er litt vanskelig å få til trening på kveldene i ukedagene.

Jeg kjenner meg veldig klar for å komme igang med trening.
Men kjenner at jeg ikke helt klarer å levere mini på barnepassen på studio.

Hva gjør dere med trening fremover?

Jeg trener med babyen hjemme. Foreløpig ihvertfall, han er såpass mammadalt enda

Back
Topp