Trening i svangersskapet.

Therese W

Gift med forumet
Hvordan/hva trener dere ? Jeg har vært myyye kvalm og vært på svømming en gang på 17 uker. Imponerende, jeg vet. Hvordan går det for dere? Hvor ofte trener dere?

Venter en liten skatt i september 2013 <3

jeg sliter mye med bekkenløsning og bekkenlåsning. Egentrening, gruppetimer hos fysio og bassengtrening utgir 3-4 treningsøkter i uken. Ca en time hver gang (litt mindre på egentreningen).

Hindrer ikke vektpilen å skyte i været desverre!!!!

Er veldig glad i å trene, men med energi nivå på 0, etter jobb og vært sammen med lillepia mi.... Er jeg nesten helt utslått :-/

har vært når jeg har klart og nå fremover blir det svømming hver uke! Får det gjennom jobben/kommunen ;)

har hatt lite energi men prøver å holde meg i aktivitet minst en halv time om dagen :)
sånn sett er vi heldige med årstiden vi går gravide i, mye fint vær og utetid med "trening" i
form av bading, turer for å kjøpe is ;) osv . lett å være aktiv i fint vær:)

Jeg håper det tar seg opp nå når samboeren kommet seg hjem. For nå har jeg planer om å starte å jogge litt igjen :)

Jg 'trener' på jobb. Er lærer på en stor skole, og løper mange korridorer og trapper ila en dag, og med lilleknott hjemme på ettermiddagen (hvis formen er okå...). Ellers lite... Prøver å trene styrke jevnlig, mn har mange gode unnskyldninger. :(

Jeg prøver å minst få til en kondisøkt og en styrkeøkt per uke. Hver på 1 time. I tillegg går jeg mellom 2 og 3 mil i uka med hunden. :) Jeg bor i blokk og går alltid i trappene, det hjelper det også!

jeg har sluttet helt med trening pga kvalme og når den var over så begynner jeg å slite med bekkenløsning.
Håper på treningsprogram av fysioterapaut men hun har ferie så jeg skal ikke til henne før om en mnd :(

Jg 'trener' på jobb. Er lærer på en stor skole, og løper mange korridorer og trapper ila en dag, og med lilleknott hjemme på ettermiddagen (hvis formen er okå...). Ellers lite... Prøver å trene styrke jevnlig, mn har mange gode unnskyldninger. :(

Hørtes veldig kjent ut! :) Er faglærer, og fyker fra det ene klasserommet til det andre. Får ikke akkurat sittet stille i løpet av en undervisningstime heller - så er mye oppe og går hver eneste dag. Har en pjokk på tre år og en hund hjemme som holder meg i gang også, så har ikke overskudd til å trene i tillegg.

Jeg rir dressur. Ekstra glad jeg har hest når jeg merker hvor godt det gjør på bekkenløsningen, jeg har ikke kunne ridd på to uker da hun har vært skadet og bekkenet mitt er helt på tur!:-/

Fysio en gang i uken nå, har prøvd meg litt på yoga også.. Finner mye bra på youtube som dere kan gjøre når dere ikke er kvalm :)

Svømmer når jeg rekker, men går turer i skogen hver dag! Også har jeg fått ryggøvelser og balansepute som jeg prøver å gjøre hver dag!

Jeg trente som vanlig i starten,men etterbekkenløsninga ble så ille( blir værre av all slags trening) har jeg mistet lysten litt. Skal heldigvis til fysiot på mandag:D Vil jo holde meg i bevegelse. Rører meg så mye jeg kan her hjemme..

Back
Topp