Trening i sv.skapet

~Gravidigjen~

Betatt av forumet
Er det noen av dere som trener?
hva trener dere?
har dere tenkt å fortsette utover i sv.skapet?        

Ja jeg trener =) 
Har hatt det litt tungt i forhld til jobb i høst, så fra før jul og til vi hadde vært på ferie frem til 18. januar ble det ikke mye trening. Så ble jeg forkjølet, men har kommet i gang igjen nå =)
Trener mest på egenhånd på treningssenter, tredemølle og litt styrke. 
Men liker godt å være på timer også, Zumba er moro!
Kommer til å fortsette i det tempoet kroppen orker, er også veldig glad i å gå tur og kommer til å svømme litt i tillegg.

ja jeg trener, og det akter jeg å gjøre frem yil fødsel denne gangen også! Nå har kvalmen virkelig tatt overhånd så har kun trent 1 gang i uka. Enten stryke, eller gått en lang og tøff tur på mølla ;) Ellers trener jeg pilates (med ball) yoga, styrke, kondis... Danse timer er jo også gøy..

Kommer til kutte ut treningssenteret etterhvert når jeg blir for tung, å fokusere på svømming og gravid yoga. Er så viktig å være i aktivitet! Bra for deg , og bra for barnet!1 :) bare det å gå en tur hver dag hjelper ;););)

Prøver å ut å gå når formen er grei, nettopp kommet inn fra 1 times gåtur nå :) Var veldig aktiv før jeg ble gravid, så kommer vel til å fortsette i samme tempo til kroppen sier ifra, trener mest styrke hjemme og går turer/jogger!!

Jeg er på treningsstudio to ganger i uka i snitt..
Er med på step/styrke/pulsstep,..
Etterhvert blir det vel bare at jeg tar det på egenhånd med tredemølle og litt styrke og sånn.. Og trene bekkenet med ball, Er vel viktig.

Hvordan er det med styrke når en er gravid?!  Situps f.eks?   Kjenner jeg sliter litt med det grunnet bekkenet, og så skal en vel ikke presse for mye med føttene?  Noen som har peiling?  Blir vel til at jeg hører med veileder på treningssenteret etterhvert når jeg blir større

Man bør være forsiktig med å trene magemusklene har jeg hørt :)

Jeg trener også, en dansetime i uken og så jogger jeg eller går på ski. Pleier også å trene en veldig hard økt i uka, sirkeltrening, men det er jeg veldig usikker på om jeg skal fortsette med. Føles ikke helt trygt og bra liksom... Man kan fint trene magemusklene, særlig de som går på skrå!
7+4 i dag

Jeg trener også, prøver å få til 3 dager i uka. Jeg har redusert intensiteten litt etter formen, men vært veldig greit å dra rett etter jobb. Jeg sykler mye, jogger/går litt på mølla og elipsemaskinen fungerer knall. Jeg prøver også å få trent litt styrke! Skal holde på så lenge det fungerer. Tenker jeg går over til mer gåing etter hvert!! 

Back
Topp