Noen andre som tenker å trene i permisjonstida? Med sønnen min trente jeg ikke, men jeg gikk og gikk og gikk laaaange turer med vogna, dag ut og dag inn, så jeg ble jo slank og sterk i beina fort som bare det. Men man blir jo gjerne litt lei av å bare gå, særlig siden barselgruppa mi bestod av meg og èn annen, og alle vennene mine jobbet eller studerte på dagtid. Jeg hadde heller ikke noe familie i nærheten, så da ble det meg og babyen størstedelen av dagen nonstop. Denne gangen tenker jeg å melde meg inn i Elixia, slik at jeg kan trene i permisjonstiden, siden de har barnerom, hvor barna kan være fra de er seks uker gamle. Jeg tror det blir utrolig deilig å kunne ha litt alenetid, uten baby på armen/i vogna/på puppen konstant. Er jo morsomt med gruppetimer også, og da har man jo muligheten til å treffe andre med barn også. Et stort pluss også at man kommer i form, og får litt overskudd i tillegg
Noen her som har tenkt å trene, eventuelt har trent i tidligere permisjoner, og hvordan fungerte det?