trening i mageleie

skorpionen

Andre møte med forumet
god aften, dere der ute,
 
trenger å vite hva slags gummimatter dere bruker når barna (eller gullene[:)])bruker når de ligger i mageleie for å trene ryggmuskulatur. Har desssuten lest ett sted at den velkjente Alfex?-matten er kreftfremkallende, er dette gammelt nytt?
 
Hilsen mammaen til en liten gutt på 3 måneder
 
Bruker et godt og mykt- tykt krabbeteppe vi![;)]
Ellers er disse puslebrettene du får kjøpt i mattestr også veldig bra...
 
Bruker både leketeppe og puslespill vi...
 
Vet ikke noe om den matta der.....[:)]
 
 
 
vi bruker bare teppet til babygymmen..
 
Jeg kjøpte vår matte på brio butikk..kostet 149..
 
Men har hørt at de har slike matter på nille også..
 
ORIGINAL: Stinemor

Jeg kjøpte vår matte på brio butikk..kostet 149..

Men har hørt at de har slike matter på nille også..

 
Kjøpte og min på brio, men den på nille er bedre, brio'en dett berre i frå kvarandre når den skal flyttast.
 
Har og høyrt at dei dyre gym-mattene inneheld eit farleg stoff.....
 
De i lekebutikken er de som er best anbefalt,da de er den mykeste varianten...
Men de på Nille er nå ok de og,men er litt hardere!
 
Lurer på denna "Alfex" matta...Er det dissa rød mattene som de har på de fleste helsestajoner!?[8|]
Mener de heter no slikt...Kan jo ikke være særlig bra isåfall!
 
Jeg kjøpe en yoga matte på obs, til 130 kr tror jeg det var.
 
Den er litt tynn, men den er så lang at jeg kan brette den dobbelt også har vi et teppe under.
De får bedre tak på sånne matter, men de tykke som de selger på babybutikker er jo svin dyre!!
 
ORIGINAL: bitt1

ORIGINAL: Stinemor

Jeg kjøpte vår matte på brio butikk..kostet 149..

Men har hørt at de har slike matter på nille også..


Kjøpte og min på brio, men den på nille er bedre, brio'en dett berre i frå kvarandre når den skal flyttast.

Har og høyrt at dei dyre gym-mattene inneheld eit farleg stoff.....

 
Min detter ikke i fra hverandre...[8|] Men jeg pleier ikke løfte den opp av gulvet... bare flytter den rundt på gulvet om nødvendig..[:D]
 
ORIGINAL: Stinemor

ORIGINAL: bitt1

ORIGINAL: Stinemor

Jeg kjøpte vår matte på brio butikk..kostet 149..

Men har hørt at de har slike matter på nille også..


Kjøpte og min på brio, men den på nille er bedre, brio'en dett berre i frå kvarandre når den skal flyttast.

Har og høyrt at dei dyre gym-mattene inneheld eit farleg stoff.....


Min detter ikke i fra hverandre...[8|] Men jeg pleier ikke løfte den opp av gulvet... bare flytter den rundt på gulvet om nødvendig..[:D]

 
HMMMMM... Då har eg nok fått ei "mandagsmatte"[;)]
 
Har kjøpt puslematte på Nille. Var super fornøyd med den. Det var plasser en kan trykke så kommer det lyder og figurer med små speil (ikke vanlig harde speil da) som en kan ta ut og de falt helt i smak her ja. Vi er kjempe fornøyd med den altså.
 
Hva er en puslematte?
 
ORIGINAL: ToveSa

Hva er en puslematte?

 
En lekematte til gulvet som består av (min gjør) 9 pulsebiter i ca. 30x30 cm og som er laget av myk plastgummi. Nå når ho er så lita er det bare gøy å ta på de figurene og speilene som man kan trykke ut, men senere kan hun ta puslebitene fra hverandre og bygge med de.
 
Bruker den for at det ikke skal  være for mykt å ligge på men ikke så hard som gulvet heller vist du skjønner. Ho er litt treg til å snu på seg så jeg måtte finne et hardere underlag enn det myke teppe som jeg hadde. Sklir ikke så lett på gulvet heller.
 
Håper du skjønte noe av dette.......
 
Back
Topp