Trening.. hva gjør dere?

Fire-må-det-være!

Glad i forumet
Jeg har enda kunnet fortsatt som før, jogget en tur hver kveld, samt at jeg er aktiv i jobb og med to smårollinger hjemme er det ikke noe hvilehjem.. Masse energi enn så lenge.. Er i dag 4 uker hehe.. Husker fra de forrige sv.skapene at når kvalmen kom for fullt i uke 7 ble jeg helt satt ut av treningen og alt gikk i "sirup".. Kom seg ikke før etter uke 16-17... Gruer for at det blir samme denne gangen også.. huff, men samtidig vet jeg jo at det er en grunn for det;-) Tenker å begynne å sykle i stedet for jogging etterhvert da, blir fort ubehagelig når magen vokser, og så skal jeg starte å svømme igjen når høsten kommer.. 

(Har en rygg som ikke helt spiller på lag bestandig, så er sååå avhengig av trening for å holde den i sjakk) 
 
Jeg trener step og løper litt, skal løpe holmenkollstafett på lørdag så håper formen holder seg til det. Jeg håper på å fortsette å trene fram til bekkenet begynner å si ifra og da heller trene roligere
 
Jeg fortsetter så lenge jeg orker. Forrige gang ga jeg meg vel i uke 6-7 eller noe. Det ble ikke noe mer trening resten av svangerskapet. Jeg husker med skrekk og gru at på slutten støvsugde og vasket jeg gulvene en dag, og vasket badene neste for jeg orket ikke alt på en dag. Jeg håper det blir bedre denne gangen, og at jeg orker å trene hele tiden. Håper jo jeg orker step også på slutten, men hvis ikke håper jeg iallefall på zumba;)
 
Off, er litt bekymret for hele treningsituasjonen. Jeg er i mitt livs form nå og trener hardt og elsker å pushe meg, men sist ble det lite trening. Ble jo nada trening når jeg var kvalm og etterpå var jo formen elendig og da ble det jo bare lett trening siden man ikke skal presse seg når man er gravid.Er jo redd for å gjøre noe feil, og hadde masse kynnere sist.

Jeg tror jeg skal sette sammen ett program med treningsøvelser anbefalt for  gravide og satser på å ta det og spinning fremover. Men ser jo at anbefalt makspuls e latterlig lav om man skal trene kondisjon.
 
Kjøre med sykkel på jobb og tilbake. Det tar ca 20 min en vei. Og så er det litt løping så lenge det fungerer. Husker siste gang at det var en miks av gåing og løping etterhvert.

Jobber i bhg, har masse aktivitet hele dagen med mine små!

Hadde en LANG fødsel sist, så trening er bra men å være for godt trent er ikke bra heller emoticon
 
Back
Topp