Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Kan ikke akkurat skryte på meg at jeg trengte så voldsomt...
Men jeg mener å huske at man burde vente i seks uker før man begynte å trene forsiktig igjen. Det for å ikke trene på seg brokk. Man er jo skjært i og det trenger å få gro. Vil ikke ha tarmene ut av bukveggen liksom ;-)
Og så må man trappe gradvis opp over tid.
Mener jeg leste da at man måtte regne med å bruke opptil ett år før man var oppe i vanlig treningsmengde og tyngde igjen.
Skal se om jeg finner det igjen.
Fikk beskjed om å vente 6 uker å begynne med forsiktig trening da. Men i en stressende værdag med kolikk baby og er forhold som sleit. Så er trening blir lite prioritert.. Å det har kosta meg altfor mye!
Jeg fikk beskjed av legen min at jeg måtte vente 3måneder med å begynne med lett styrketrening, og 4måneder før jeg kunne begynne å trene magen! Så har bare blitt trilleturer hittil! Lille blir 12uker nå, så tenker å begynne med styrketrening igjen i januar, fikk heldigvis fryst medlemskapet mitt til da