Trening etter fødsel

NasseNøff2014

VenterJente2014
Hei dere mammaer som trener

Når starta dere å trene etter fødselen? Hva trente dere? Og trente dere under svangerskapet?

Sent from my iPhone using BV Forum

Virker som at folk venter litt med å trene - men kjenner jeg er desperat å få bort kiloene alt....

Har problemer med bekkenet mitt så får ikke trent enda men skal nok begynne å trene igjen når bekkenet blir bra :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Jeg begynte å trene 6 uker etter. Begynte med turer. Så trente jeg litt 30 days shred for å få liv i musklene igjen.

Jeg begynte å trene 6 uker etter. Begynte med turer. Så trente jeg litt 30 days shred for å få liv i musklene igjen.
Håper jeg får komme tilbake til treninga ganske rask - kjenner både kondisen og styrken er blitt mye mye dårligere. Men sliter veldig med bekkene nå, så håper inderlig den blir borte etter fødselen

Håper jeg får komme tilbake til treninga ganske rask - kjenner både kondisen og styrken er blitt mye mye dårligere. Men sliter veldig med bekkene nå, så håper inderlig den blir borte etter fødselen

Får håpe du slipper videre plager. Mange opplever at plagene forsvinner med fødselen

Begynte igjen 6 uker etter med fjellturer og styrketrening. Trente også under graviditen, spinning og styrke.

Jeg leste en plass at jogging skulle man ikke gjøre før 3mnd etter fødsel... men som tur, fjell, sykkling osv går bra rett etter når man føler seg klar ? :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp