Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Shopoholic
Er det ikke helst 6 uker? Men om formen din er helt fin så kan du sikkert starte opp litt vil jeg tro.
Er jo 3 mnd etter KS men jeg begynte mye tidligere med begge jentene.
Kos deg med en trenings økt du looney!! Hvordan er det og ha ei lita jente i hus?
Er hun en rolig baby hittil? Likhetstrekk med N? Så mange spm a gitt. [8D][:D]
ORIGINAL: Looney
Er det ikke helst 6 uker? Men om formen din er helt fin så kan du sikkert starte opp litt vil jeg tro.
Er jo 3 mnd etter KS men jeg begynte mye tidligere med begge jentene.
Kos deg med en trenings økt du looney!! Hvordan er det og ha ei lita jente i hus?
Er hun en rolig baby hittil? Likhetstrekk med N? Så mange spm a gitt. [8D][:D]
Sååå kos med ei jente i hus. Men litt uvant å være mamma til to altså, og skulle dele tiden sin. Særlig uvant å måtte be N vente fordi lillesøster må ha mat osv[&o] Men dette går seg vel til. Vi koser oss masse alle sammen om dagen i allefall.
Hun grynter dag og natt og har derfor fått navnet gryntfrid. Aldri hørt en unge som grynter og lager så mye rare lyder jeg[&:] Men hun sover mye! Krysser fingrene for at det fortsetter Synes hun er mye roligere enn Nicholas var, og hun roer seg lettere med kos osv. I tillegg sutter hun som besatt på smokken og det gjorde aldri han. Greit å kunne avlede litt med den...[:)][:)][:)]
Så bra, håper det fortsetter slik! [:)] *tvitvi* Deilig med rolig sovebaby, når man kan sitte og beundre den vakre skapningen og alle lydene. Husker A gryntet og, herlig [:D]
Ja det er veldig rart og måtte dele seg, med N og A gikk det greit for A var relativt rolig. Men denne gangen når vi fikk nr 3 var grusom, hun tok alt [&o] [&o]Har enda mye dårlig samvittighet ovenfor di to andre.
Men la N ta del i mye, la han hjelpe til med bleieskift, la han føle seg veldig nyttig og til god hjelp.
Det gjør underverker [:)]
Gryntfrid [:D] Det er jo værre en fleskesiri og myrsnipa som våre ble/blir kalt [8D][:D]
ORIGINAL: *Nathalie*
husker etter at jeg fødte teo , så var jeg på sats etter 5 dager igjen jeg :) ikke noe problem .. ikke måtte jeg sy eller noe etter fødsel og jeg trente hver dag i hele svangerskapet også..
ORIGINAL: Looney
Fant en link som sa at toppidrettsutøvere kan starte etter ca to uker. Følte jeg passet inn i den kategorien der[:D][:D]
De har BarselWorkout på senteret hvor jeg trener. Begynner med den tenker jeg, også ser ann derfra. Kan jo høre hva instruktøren der sier ang trening også. På den treningen skal jo snuppa være med meg også, så det blir kos.