Trening=Energi?

Silje1982

Forumet er livet
Jada, flinke meg har ferie resten av uken og var så fornøyd med å slepe meg på spinning. Vel, jeg har skjønt at trening skal være bra når vi er gravide. Men jeg var rett og slett kjempe trett[:D] Og nå når jeg kom fra treningen sitter jeg som et slakt ute i hagen og orker ingenting[:D] Jeg håpet jo at jeg skulle bli en energibombe etterpå[:D] Vi skal pusse opp kjelleren og stakkar mannen min jobber på alene[:D]

Får dere jenter energi av å trene nå for tiden? Og er det normalt og føle at treningen er så tung så tidlig i svangerskapet?

Trene????
Hva er det....?? [8|]

ORIGINAL: ~StRaToS~

Trene????
Hva er det....?? [8|]

Trener ikke selv heller så kan desverre ikke hjelpe deg..[:)]
Men dytter litt for deg jeg[:)][:)]

Hihi.... Dere er herlige snupper[:D] Jeg la på meg over 20 kg sist svangerskap og har alltid likt og trene så denne gangen skal jeg prøve å være flink[:)] Hvis jeg ikke blir så dårlig som sist gang for da nytter det ikke[8D][:'(] Hehe... Men går nå inn med friskt mot i hvertfall[:D]

Var ganske aktiv sist i forrige svangerskap, var i aktivitet daglig til jeg fikk for høyt blodtrykk. Måtte dermed holde senga i 1 mnd før poden kom. Satser på å være aktiv denne gangen også.Formen er ganske normal enda, men er ikke 5 uker på vei enda.. Er ellers ganske glad i å trene, ca 3 ganger i uka på treningssenter, og turer ute i naturen

Hmm, er litt redd for å øke veldig i vekt selv, he he, men blir nok bare til å gå noen kveldsturer her tenker jeg[:D]

Ja, og så glemte jeg å si at de 20 kiloene gikk av meg etter fødselen:) Men denne gangen har jeg så lyst å trene og føle meg vel:)

Og det er forresten kjekt og se at en til her inne liker å holde seg i form:):) Hehe... Men det er bra å gå turer også:) Det viktigste er å holde seg litt i bevegelse:)

Skulle ønske jeg kunne trene, trente fast sirka 3-4 ganger i uka før jeg ble gravid og ut til uke 5, så kom kvalmen, jeg er på jobb men det er så hardt så når jeg kommer hjem er det bare sofaen for meg, håper kvalmen gir seg snart, så kjedelig å vær sliten og kvalm hele tiden!

Gir ikke opp: Ja, det skjønner jeg veldig godt. Slik hadde jeg det sist svangerskap og nå har jeg ikke kommet til uke 5 enda så det er mulig at jeg også må gi meg med treningen etterhvert. Men du får tenke på det at det er et kjempe godt tegn når du er kvalm:):)

Prøver å være flink...men kjenner at jeg er ferdig med trening for resten av uken[:'(] Trente nemlig sammen med sambo og en kompis av han i går, og nå kan jeg knapt stå på veian...Enda jeg ikke presset meg selv såååå veldig...tror jeg kommer til å gå mye tur jeg....fin måte å holde seg i form på det...og nå går det jo mot sommer og sol, så nå har vi ikke noen unnskyldning lengre[:D][:D][;)][;)][;)]

Hehe... Det er en god følelse med skikkelig gangsperr:):) Da har du trent godt:) Men jeg tenker nok litt sånn som deg:) Blir vel kanskje mest turgåing etterhvert i det fine været:) Og så får jeg prøve og trene litt på treningssenteret innimellom:) Men som sagt kan jeg glemme det hvis jeg blir så dårlig som sist gang. Da er målet å komme igjennom dagen:)

Ja er generelt trøtt og blir ikke særlig mer opplagt av trening egentlig.. Men vet det gjør godt, så får bare prøve å fortsette [:)] Kan jo hende engergi-nivået hadde vært lavere om jeg ikke var i aktivitet [;)]

Sienna3: Så godt å høre at andre enn meg har det slik. Jeg kommer også til å fortsette å trene i håp om at det vil hjelpe. Men akkurat nå kunne jeg sovet hele dagene[:D] Godt at jeg skal ha mye ferie i sommer[8D] Vi får bare være flinke å motivere hverandre[:)]

Jeg er trøtt trøtt og atter trøtt for tida!![8D][8D]

Haha.... Å som jeg kjenner meg igjen maltesers[:D] Kunne sovet døgnet rundt[:D] Hardt å være i jobb, ha to barn, trene og ellers være sosial[:D] Hardt liv[:D]

Back
Topp