Trening eller slappe av?

Sylet

Andre møte med forumet
Kroppen roper etter søvn.. Jeg føler meg absolutt ikke opplagt lenger. Så er usikker på om man bare skal hvile og sove, eller om man skal trosse trettheten og trene? Usikker på om man har noe igjen for det.. Er uke 11 nå

Trening avler energi, så hvis du klarer kan du jo trene litt. Men ikke press deg om du er helt kjørt. :)

Jeg sover stort sett hele tiden. Har ikke sjans til noe annet. Håper at det går over litt om et par uker, og da skal jeg begynne trene igjen! :)

Jeg sover/slapper av når jeg kjenner at det er det jeg må.
Har generelt vært rimelig aktiv med trening, men har null problem med å droppe treningsplaner hvis jeg kjenner meg trøtt.

Gjør det som kjennes best for deg til enhver tid, mener jeg:)

Ta en gå/joggetur. Sett på litt god musikk og la verden forsvinne. Aktivitet avler jo energi ;)

Jeg savner å trene, men siste halvannen uke har jeg omtrent bare sovet etter jeg er kommet hjem fra jobb. Satser på lørdag formiddag, da brenner jeg ikke opp energien på andre ting først. Greit nok at trening gir energi, men helt håpløst når man virkelig ikke orker tanken på å komme seg opp av sofaen. Har som gravid også opplevd å nesten sovne i bilen på vei hjem fra trening, har aldri skjedd før. Blir jo normalt veldig våken og opplagt av trening. Håper det går over!

Back
Topp