Trening eller ikke??

CasiopeiA

Forelsket i forumet
Ligger som et slakt på sofaen og vurderer å gå på trening. Vet jeg burde men har spydd opp alt jeg har spist i dag utenom middagen. Fysj!!

Æ trene omtrent daglig, men har æ kasta opp aillt æ har spist, så trur æ itj d hadd vorre så hensiktsmessig :) Ville eiller ha sett om formen hadd blitt likar dagen etterpå

Jeg savner trening litt allerede..vant å trene såogsi daglig men har hatt mye vondt og er i generellt dårlig form så frister ikke i det heeele tatt! 
Har ikke dårlig samvittighet heller- tror kroppen godt tåler litt fri:) satser på å komme igang igjen når magen/formen har stabilisert seg:)

Er så øm i magen at hopp og sprett og det å bli sliten ikke er noe særlig..sykler til og fra jobb da så får nå rørt meg litt!

Hvis jeg hadde kasta opp så hadde jeg fint holdt meg på sofaen med gooood samvittighet. Trening kan du gjøre når du føler deg bedre :) 

Jeg tar ingen sjanser og trener ikke for tiden. Men det er pga X antall aborter tidligere, så jeg får beskjed om å holde meg i ro. Går litt tur når jeg ønsker det :)

Amnion skrev:
Jeg savner trening litt allerede..vant å trene såogsi daglig men har hatt mye vondt og er i generellt dårlig form så frister ikke i det heeele tatt! 
Har ikke dårlig samvittighet heller- tror kroppen godt tåler litt fri:) satser på å komme igang igjen når magen/formen har stabilisert seg:)

Er så øm i magen at hopp og sprett og det å bli sliten ikke er noe særlig..sykler til og fra jobb da så får nå rørt meg litt!

Sykling t å fra jobb e jo trening det  å, aillt e bedre einn ingenting

Det ble sofaen og kino med venninner på kvelden. Deilig å komme seg ut litt når jeg har vært sofasliter hele helga. Vi bor langt fra jobb og barnehage så er avhengig av bil. Blir veldig mye kjøring så føler liksom jeg MÅ på trening de dagene jeg har meldt meg på.

Back
Topp