Trening:) deiligt!! Oppdatert:)

AudiMamma

Gift med forumet
Sitter her å venter på at kl skal bli 12 , slik at jeg kan komme meg avgårde til dagens trening:) Skal i dag begynne med ny diet å trenings opplegg sammens med min personlige trener så dette kan bli veldig gøyt! Åja, gravide kan trene å gå på en slags trenungs diet på samme tid:) Så håper at kiloene ikke går opp å rompe å lår blir strammere å magen kommer enda mer fram nå ja:) Skal bli ufattwlig deili å røre på seg! Satser stort på at prolapsen min å bekkenw holdes i sjakk med riktig å god trening:)

Så flink du er!!
Når jeg leser om deg føler jeg med uendelig lat, hehe. Har null energi om dagen, det blir mørkt kl 16. Vet at det blir bedre med trening, så jeg har meldt meg på et zumbakurs over nyttår - det blir deilig!

Så flink du er:) Føler meg også veldig lat, da jeg har null energi forutenom studier og jobb om dagen. Skal melde meg på treningsenter etter nyttår, da jeg satser på at det er fri innmeldingsavgift.

Hvordan er det egentlig med mye hopping under trening når man er gravid? Tenker type puls-step aerobic.

Tusen takk:) Her må man nesten bare ta seg selv i nakken å komme i gang. Er jo hjemme hverdag uansett så hvorfor ikke prøve å gjøre det ut av det..? Å kjenner veldig godt til dette med å føle seg lat. Har slitt med en prolaps i ryggen som har gjort at kiloene har ballet på seg å sofan har vert min bestevenn i snart 1år! Men nå er det nok, nå skal jeg prøve det meste for å prøve å holde smertene unna:)

Skulle ønske jeg var i form til å trene. Trena hver dag før jeg ble gravid, nå ligger jeg rett ut som en slakt... Nyt det! :)

Så flink du er :) Var ute å måket skikkelige mengder med snø her i sted er treningen min i dag det :)

Fikk altså mitt nye trenings program i dag å diet:) Må si meg stor fornøyd med dette:)skal fram over trene fast 3 dager i uken :) Å må naturligvis forandre på en del etter vert som jeg blir større,så om ca 4-5 uker blir det nytt opplegg igjen...:) Håper å satser på at jeg kommer til å klare dette..:) Så dere damer som sliter med dårlig energi å bekken smerter, kanskje dere kunne ha prøvd dette...???

Back
Topp