trening, baby, Elexia og barnepass

*Caroline

Elsker forumet
Heia [:D]
Hvor fort tenker dere at det er greit å begynne å trene igjen etter fødsel?
--Og vet det er barnepass på Elexia, men kan man ha med seg babyer? Tenkte trening kanskje er et greit tidsfordriv i permisjonstiden, om det er lov å ha med seg  de små [:)]

Har nemlig 15 "kokkekilo" som kom på etter jeg ble sammen med samboeren (han er kokk) for tre år siden. Hadde vært veldig greit å greie å ta vekk flesteparten av de også, når jeg har muligheten. [:D]

jeg tenker at du selv kommer til å finne ut når det er tid for å begynne å trene igjen. Hvor fort en kommer seg etter fødsel, og hvor fort man kommer i rutiner og sånt varierer jo veldig...

Om de tar imot små babyer vet jeg ikke, men regner med at de passer barn fra 8-9mnd alderen og oppihvertfall. Du får ringe dem å høre [:)]

Uff, "kokkekilo" hørtes ut som et luksusproblem :P Det skulle du nesten tenkt på før du fant deg en kokk!! Hehe, neida bare tuller. [;)]

Jeg har tenkt til å melde meg på sånn mor-barn trening. Det kan man begynne med 5-6 uker etter fødselen ettersom jeg forstod. Men da er jo babyen med, så det er jo like mye for å tilbringe tid med barnet og treffe folk i samme situasjon, som det å faktisk trene. Er vel ikke anbefalt å trene med noe særlig høy intensitet noe særlig før det ihvertfall... Men man skulle vel også tro at kroppen sa ifra når den var klar sånn til en viss grad...

Sniker fra august forumet...
Har tenkt på det samme og sjekket ut litt.
På SATS og Elixia tar de imot barn helt nede i 6 uker, så bare til å starte tidlig hvis du føler for det[:)]

Er jo ikke lange avstanden fra barnepass til studio hvis barnet gråter tenker jeg..

Takk for gode svar! [:D]

Og, joda, kokkekilo er et luksusproblem :) Jeg er utrolig heldig, og får deilig mat hver dag han er hjemme. Men vet min kjære også blir glad hvis noen av kosekiloene blir borte. Selv om han ikke har direkte nevt dem selvfølgelig [;)]

Ser du har fått svar på dette. [:)]

Ellers er det jo fra 6 uker man kan starte treninga, men det visste du sikkert.
Jeg var ute og gikk turer fra en uke etter fødsel. Det var god trim uten at jeg trengte å "trimme" så fælt, hehe.
Ellers så skal jeg kjøpe meg rockering med vekter i denne gangen. Stoler ikke på at ammingen gjør susen like bra som sist gang. [&:]

(Og så er det jo kjempebra å få trent litt selv om man mister vekta. Hos meg forsvant alt av muskler og en del fett, men det lille som var igjen var jo bare slapt-slapt-slapt. [&:][;)])

Back
Topp