trening av rygg..

snappi

Elsker forumet
hvor ofte og lenge gjør dere det (altså babyene)?? vi er alt for sløve med å la han ligge på ryggen, og jeg må si jeg blir mektig imponert over de babyene som allerede ruller rundt.. flinke barn og foreldre..

mener du ligge på magen? [:D] er litt sløv selv, for hun ække så glad i det, men prøver å ta en økt eller to om dagen nå, til hun bynner å sutre og vil opp.

ORIGINAL: Miluna

mener du ligge på magen? [:D] er litt sløv selv, for hun ække så glad i det, men prøver å ta en økt eller to om dagen nå, til hun bynner å sutre og vil opp.

samme her.i dag når jeg snudde meg hadde hun rulla seg over på siden å lå helt oppi den ene siden på babygymen[:D]da begynte hun å sutre..ville sikkert helt rundt men fikk det ikke helt til.men det er ikke lenge til ser det ut som[:)]

Jeg pleier å la han ligge litt på magen på stellebordet, mens jeg prater litt med han, ofte uten bleie. Når bleien kommer av, virker det som om han har mer lyst til å bevege seg. Og legger han på magen etter mat og raping, funker bra når han skal ha ut litt....[:D]

Legger han på magen et par ganger for dagen, kommer liksom ikke på det helt...Han liker å ligge sånn en stund, gir greit beskjed når han er lei
(ca 5-10 minutt)...

ORIGINAL: Marihøne77

Legger han på magen et par ganger for dagen, kommer liksom ikke på det helt...Han liker å ligge sånn en stund, gir greit beskjed når han er lei
(ca 5-10 minutt)...

Samme her.. oftest etter mat og rap.

ORIGINAL: Irene30

ORIGINAL: Marihøne77

(ca 5-10 minutt)...

Samme her.. oftest etter mat og rap.
signerer, men va ikke sånn før, da elska ho å ligg på magen,,

Back
Topp