Trening/Aktivitet under behandling

Lille91

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Marshmallows2021
Skuddårsspirene 2024
Hei jenter :-)

Har dere vært i fysisk aktivitet under behandling? Tenker særlig på under sprøytetid og uthent.

jeg har holdt meg aktiv og både jogget og trent styrke frem til idag sprøytedag 9, men kjenner jeg begynner og bli «stinn» down there nå :-)

Trente som vanlig, roet bare ned når kroppen sa ifra. Da fordi noe av aktiviteten ble ubehagelig pga følelse av å være veldig oppblåst og «full» av egg:p
Og de første dagene etter innsett tok jeg det roligere:happy: mest fordi treningen ble ubehagelig.

Jeg fikk veldig ømme eggstokker etterhvert, og roet ned treningen gradvis etter hva kroppen tillot. Men da det sa stopp, gikk jeg fortsatt tur og syklet rolig :) etter uthent tok jeg det rolig første dag, gikk i motbakk andre dag, og var tipbske for fullt dag 3 :D

Trente som vanlig, roet bare ned når kroppen sa ifra. Da fordi noe av aktiviteten ble ubehagelig pga følelse av å være veldig oppblåst og «full» av egg:p
Og de første dagene etter innsett tok jeg det roligere:happy: mest fordi treningen ble ubehagelig.

Samme her også :-)
Ser det er veldig delte meninger med det og trene under sprøytetiden her . :-)

Jeg fikk veldig ømme eggstokker etterhvert, og roet ned treningen gradvis etter hva kroppen tillot. Men da det sa stopp, gikk jeg fortsatt tur og syklet rolig :) etter uthent tok jeg det rolig første dag, gikk i motbakk andre dag, og var tipbske for fullt dag 3 :D

Så deilig, har følt meg i bra form jeg også. Men kjenner det begynner og bli bra ømt her nede også :-)

Jeg fikk beskjed om å ikke trene under behandling. Typ jogge/hoppe/løfte tungt :facepalm: Så jeg truete ikke annet enn å la vær - så tror nok det er lurt å stoppe når man føler jeg «stinn».. ;)

Jeg fikk beskjed om å ikke trene under behandling. Typ jogge/hoppe/løfte tungt :facepalm: Så jeg truete ikke annet enn å la vær - så tror nok det er lurt å stoppe når man føler jeg «stinn».. ;)
veldig delte meninger om dette tror jeg :-)
Porsgrunn sa til meg at det var bedre og gå/småjogge enn og sykle... og det fir jo mening fordi man sitter ofte godt fremoverbøyd på sykkel :-)

Back
Topp