Trengr tips!

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Jeg skal kjøpe "rottingmøbelgruppe".. ikke ekte da.. men den fra Jysk.. 2 seter, bord og 2 stoler

Eneste stedet jeg kan sette det er på en grusplass jeg har foran plenen... Men tenker kanskje at bena på møblene kan bli ødelagt av å stå på grus? Det er ikke så lange ben på den gruppen....

Har du noen tips til hva det kan stå på?

Jeg tenke kanskje å kjøpe noe plank.. og sette det på det.. men det blir kanskje ikke så særlig pent? Like lange plank som blir i lengde som møblene får god plass på.. Men så usikker på om det kan bli pent..

Har dere noen andre forlag?

Pappa skal legge plank der... lage gulv.. men det skjer nok ikke denne sommeren.. masse andre ting som må prioriteres først..

Hva med en sånn kunstig grønn "gress" mattesak? Blir gjerne brukt på gulvet i båter osv

ORIGINAL: sjura

Hva med en sånn kunstig grønn "gress" mattesak? Blir gjerne brukt på gulvet i båter osv

Godt forslag synes jeg[:)]

Ja, det kunne ha vært noe[:)] Takk for tips!

Men ville du ha hatt det langs hele da? Vanskelig å forklare.. men kan tenke meg at grusen ligger bortover i kanskje 15 meter.. men sittegruppen skal bare stå på et område på kanskje 5 meter.. trenger vel ikke sånn gressmatte hele veien.. men kanskje bare et stykke.. hvor sittegruppen har litt "gress" på alle kanter rundt seg?

Om du skjønner?[:)]

Jeg hadde bare tatt et stykke, bare rundt gruppen.
Da har du i allefall noe som er mykt, beskyttende og tåler skitvær.

Eller så kan du kjøpe sånne firkanta puslebrikke biter.. både i tre og plast.. Er så trøtt at jeg kommer ikke på hva de heter... men da kan du pusle en stabil firkant så stor som du trenger...

Ja tenkte på det jeg også, men siden pappan hennes skulle legge "gulv" så tenkte jeg på en billig og enkel løsning.

Back
Topp