Trenger vognhjelp!!

Mamman til Pat/Kev

Elsker forumet
Hvordan er quinny freestyle xl4 hjuling??? er den holdbar,god??

Veeldig tung?? Hvor mange kg da?? Men er den god å trille??

ORIGINAL: Mamman til Pat/Kev

Veeldig tung?? Hvor mange kg da?? Men er den god å trille??

er sikkert grei og trille med de svingbare hjulene, men den veier vel nesten 20kg.

Hvis du kunne velge mellom en quinny freestyle 4xl og en carena sprint swivel lux???

ORIGINAL: Mamman til Pat/Kev

Hvis du kunne velge mellom en quinny freestyle 4xl og en carena sprint swivel lux???

ingen av de. quinny er sinnsyk tung, og carena er kjent for å være veldig dårlig kvalitet.

Hvis du kjøper carena bør du iallfall kjøpe ny så du har kvittering og garanti når det går noe galt med den.

hva med teutonia fun, brio sing, babytravel et eller annet med 2 svingbare hjul foran.

Jeg har en carena, men tenkte å bytte den ut..

Ingen andre som har erfaring???

Den ser god ut å trille..det er den komforten jeg er ute etter.

[:D]

har den med 3 hjul..
å digge den[:D]
har ikke vært i nærheten av å tippe..å snuppa mi på snart 2 år sitter fint i den enda...brukt vokipose frem til nå nettopp[;)]

ORIGINAL: Destiny85

Hørt mye negativt om quinny jeg, lett for å velte osv. Var en egen tråd om det her inne for ikke så lenge siden... Carena har vi hos et søskenpar i barnehagen og den er et mareritt...

TFK sier jeg bare, TFK... [;)]

Nå spør jeg om 4 hjulingen..Tror ikke den velter såfort!!??

ORIGINAL: nina

hva med teutonia fun, brio sing, babytravel et eller annet med 2 svingbare hjul foran.

Nettopp kjøpt Brio Sing i brun + bagen, KJEMPE fornøyd altså! [:)][:)] Syntes egentlig at den så så bitteliten ut med bag, (Men råtøff med sportsdelen) Men nei, når vi fikk den syntes vi den bare var topp, og fin med bagen også [:)] Har jo ikke hatt den så lenge, men foreløpig har jeg ikke noe å utsette på den altså!

(og kan jo føye til at jeg egentlig syntes Quinny Freestyle xl 3 var så utrolig tøff og hadde litt lyst på en sånn, men hun i butikken (barnashus) så at hun absolutt ikke anbefalte Quinny vognene, at de ikke var noe gode + hadde veltet på en test. Men har ikke personlig erfaring utenom det og jeg har hørt mye negativt fra andre også. Men den er pen å se på da.)

Back
Topp