Trenger virkelig tips!

ver0

Forelsket i forumet
Er det noen som har gode tips til hvordan få fjernet "tomatmiddagsglass" flekker fra klærne ..[8|] Her hjemme blir det nesten klær ødelagt hver dag pga det er det eneste glasset han vil ha[&:]

Jeg trenger virkelig gode tips og råd hvis noen har samme problemet..

Takk på forhånd!

Her er jo samme sak med makrell i tomat da[:D] Hun smører den utover hele seg, klærne og får til og med i ørene sine merkelig nok. Det jeg bruker er wanish spry men den skal brukes MED EN GANG også skal klærne vaskes så fort som mulig. Noen klær klarer vi å redde andre desverre ikke. Ellers så finnes en sånn smekke med armer, slik at får pakke ungen godt i den slik at klærne kan bli reddet[;)]

Gamle flekker er vel vanskelige å fjerne, men nye og ferske flekker ville jeg lagt i bløt med én gang og skrubbe flekken for hånd til den er borte.

Irriterende med slike flekker. Selv har jeg nettopp klora og bleket ett lass hvite klær, kjøpt et svindyrt vaskepulver for hvite klær, og når ER de faktisk hvite igjen. Anre klær med flekker får bare bli der... Er ikke lett å buktes med desverre. Men hva med å gå til innkjøp av en genser-smekke? Eller bare kle av alle klærne [:D]

Da ska jeg gå til inkjøp av en slik smekke[;)] Nå må jeg bare lære meg å bli rask på triggeren å hive klærne i bløt med engang [8D]

Blenda Sensitive sin flekkfjerner tar det meste er min erfaring. Spray på så fort som mulig og la det virke minst en halv time før vask [:)]

ORIGINAL: ver0

Da ska jeg gå til inkjøp av en slik smekke[;)] Nå må jeg bare lære meg å bli rask på triggeren å hive klærne i bløt med engang [8D]

Har billige på princess!![;)]

Samme her du, masse klær med flekker på[:'(] Og alle vaske reklamer sier "fjerner flekkene med en gang", bare tull[:@] Så klær det ikke skal bli flekker på bruker vi ikke til "flekkemat"[:D]

ORIGINAL: vetlemeg

ORIGINAL: ver0

Har billige på princess!![;)]

Takker for tipset![:)]

Jeg la klærne i bløt med en skje vanish oxi action elr hva den heter, så tok jeg litt pulver direkte på flekken og skrubbet og hvet dere hva!? DEN GIKK BORT! Tilogmed på ULLEN![:D][:D] *seiersdans*!

Flekkfjerner nr 1 e Zalo å om man i tillegg vaske me ei skje vanish oppi vaskepulveret, så e d nesten garantert flekkfrie klea [;)] I tillegg så selg Jernia og Cubus nå flekkfjernera som e sinnsykt bra![;)]

Flekkfjerneren på cubus er veldig bra ja. Pass opp for vannmelon flekker,de er sykt vanskelig å få bort.

Back
Topp