Trenger VIRKELIG HJELP!! bjørkehjerte!!!

Pontus

Gift med forumet
Jeg har prøvd meg på bjørkehjerte for første gang i dag...det gikk RETT VEST!
Fulgte FruM(?) sin oppskrift...men jeg får det søren ikke til...

Fikk det ikke tett, ikke fint forma og fikk ikke samlet kvistene så de stakk den veien de ville...

jeg prøvde å etterfylle i åpene hull..men uansett hvor mye kvist jeg brukte..så blei det søren ikke tett..

HVA GJØR JEG FEIL???

Dere ser jo resultatet her..og jeg er IKKE fornøyd..det blei IKKE som forventet...og alle dere andre jeg har sett lager jo såå fine!! *sukk* HJELPE MEG :D???
Forma også..som dere ser..vel...jeg ser ikke akkurat den hjerteforma jeg ville ha :P hahaha..

Så håper noen svarer meg, så jeg kan prøve på et nytt i morgen..MEN..liten sjans for det vel..siden folk knapt er på BV om dagen :(

Kan du ha brukt altfor stive kvister?

Det første jeg lagde ble ikke fint, men neste gang brukte jeg mykere kvister og da var det mye enklere å forme!

syns den det var fint jeg:)
har tenkt en stund på å lage ett sånn selv, så tror jeg skal hive meg rundt før det begynner å sprett på bjørka:)

|Mamma88| skrev:

Det første jeg lagde ble ikke fint, men neste gang brukte jeg mykere kvister og da var det mye enklere å forme!

jeg følte jeg bøyde og tøyde på de før jeg "forma" de jeg....hvor myke må de være da???

|Mamma88| skrev:

jeg følte jeg bøyde og tøyde på de før jeg "forma" de jeg....hvor myke må de være da???

Jeg har brukt mer kvist og laget det større enn det du har! :)
Ville laget det litt større og litt "rundere" øverst. Fyll hullene med kvist! :)

*FruM* skrev:
Jeg har brukt mer kvist og laget det større enn det du har! :)
Ville laget det litt større og litt "rundere" øverst. Fyll hullene med kvist! :)

Jeg føler jeg har prøvd å runde det så mye jeg kan...og forme...og jeg har virkelig brykt MYE kvist..men det blir bare tykkere der hjertet "møtes"...
Hvordan får jeg samlet alle kvistene sånn pent a?? :/

Seriøst..jeg får det IKKE tett...samma hvor mye jævla kvist jeg bruker...det er helt åpent..nå angrer jeg på at jeg har burkt så jævla mye tid  på det her...faen..bortkasta :(
Jeg vil ha et fiiint hjerte på den nye verandaen min..men det kan jeg visst bare glemme :( 
Jeg får ikke festet greinene til å bli et BRA hjerte...nå har jeg prøvd og prøvd og prøvd...

:( :( :( Dårlig slutt på påska :p

Trudde hjertebinding var lett..og gøy...men er søren ikke lett :(

Dette var dagens klage og sutre tråd :p

Back
Topp