Trenger vinterbukse/turbukse

Betty91

Blir kjent med forumet
Jeg har et problem, trenger vinterbukse/turbukse til gravide, men finner det ikke. Har hund og går tur hver dag, men nå har buksa mi blitt for trang. Har vært på sportsbutikker men de har det ikke, de mener jeg bare må kjøpe stooor strl, men det blir jo helt feil passform. For stor i beina og lengde. Noen som vet hvor de selger slike bukser som ikke er så dyre?

Jeg kjøpte meg en i stor str med stropper her om dagen. Blir jo stort, men funket fordi det er stramming i bena :)

Stormberg har fine mammaturklær! :)

Problemet med buksen fra stormberg er at den ikke er vindtett eller vanntett :(

Er de ikke?? Åh, da er det jo ikke vits å bestille. Så utrolig kjedelig at det ikke skal vær mammavinterbukse å få tak i! Gmax som har sååå svært hadde heller ikke. Er vel bare meningen at man skal sitte inne å ruge da...

Er de ikke?? Åh, da er det jo ikke vits å bestille. Så utrolig kjedelig at det ikke skal vær mammavinterbukse å få tak i! Gmax som har sååå svært hadde heller ikke. Er vel bare meningen at man skal sitte inne å ruge da...
Leste det i kommentarfeltet der. Vurderte det selv, men er jo ikke noe vits... Kjøp heller en større bukse med seler og strikk i bena :)

Back
Topp