Trenger vi tvillingvogn tror dere?

Marrylou

Forumet er livet
Julibaluba 2017
It's gonna be May 2019
Hva ville dere gjort? Vi får 22 måneder mellom kidza. Er det egentlig behov for tvillingvogn?

Det kommer ann på hvor mye dere bruker / kommer til å bruke vogn. Har 15 mnd mellom mine. Bruker vogn tur re tur barnehagen hver dag (de er 1 og 2 år nå) og vogn når jeg skal en tur på butikken. I helgene går jeg lang trilletur på morgenen. Begge mine elsker å sitte i vogn. Jeg hadde ikke klart meg uten. Men hvis vogna skjeldent blir brukt kan ståbrett være et alternativ og heller kjøpe en brukt søskenvogn hvis det viser seg at dere har behov for det etterhvert

Vi kjøpte en brukt søskenvogn for 500kr da vi ikke var sikre på hvor mye den evnt ble brukt. Endte med å kjøpe en bedre vogn for et par mnd siden, da vi så og si slet ut den andre :hilarious: vi hadde ikke klart oss uten, 19,5mnd mellom! Frøkna på 2,5 er fortsatt veldig glad i vogn :happy:

Kommer an på hvor mye du bruker vogn, og da gjerne hvor mye det er en voksen med og om det eldste barnet helst vil gå eller sitter mye i vogn.

Vi får 1 år og 9 mnd mellom. Vi krangler hver morgen og ved henting i barnehagen, fordi hun vil gå. Hun vinner 50% av gangene, og får lov til å gå. Vi har kjøpt søskenbrett til vogna vår. Det er en kamp nå ved 1 år og 3 mnd å få henne i vogna annet enn til soving. Du må nesten se an ungen, hører andre som har litt over 2 år mellom kjøper søskenvogn. Her hadde det nok vært bortkasta penger!

Vi får 23 mnd i mellom. Valgt å ikke ha tvillingvogn. Han på to går i BHG og dit må vi uansett kjøre og jeg kommer ikke til å gå på tur alene med begge gutta :) Vi kjøpte en vogn som storebror kan bruke som sovevogn og som vi kan bruke som turvogn når begge skal være med :) Til sommeren har vi sykkelvogn som kan brukes som vanlig vogn også:)

Back
Topp