Trenger vi TV abonnement?

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Vurderer å si opp tv abonnementet vårt. Noen som har gjort det? Som klarer seg med nett tv, Apple tv og smart tv?
 
Har gjort det før og hadde glatt gjort det igjen om vi ikke hadde hatt kabel inkludert i husleien nå. Ser vel så mye på streaming som på kabel.
 
Har så lyst til å si opp canal digital kabel TV men mannen nekter. Jeg ser utelukkende på Netflix/Viaplay og NRK nett TV. Han vil bare ha det fordi da kan han sitte å svitsje på kvelden, men er jo aldri noe å se på likevel. Evt bare opptak og da 90% NRK produserte program som vi like godt kan se i appen på smart tvn. Han ser nesten bare på nyheter og debattprogrammer. Ja og så tippeligakampene til hans favorittlag. Syns det er sinnsykt sure penger.

Så jeg kunne LETT sagt opp TV abonnementet hvis det var bare opp til meg.
 
Vi greier oss helt fint uten. Har smart tv cromecast og playstation som erstatning.

Bruker netflix, tv2 sumo fast og viaplay, hbo og annet når det går en serie vi vil se.
 
Kunne fint klart meg uten ja. Mannen mener vi må ha det.
 
Vi har filmer og netflix, that's it. Jeg og mannen har bodd sammen i over fem år og aldri hatt tv abonnement, kommer nok ikke til å skaffe oss det med det første heller.
 
Hvis dere har barn, så vil jeg absolutt si at det er nyttig med TV-kanaler. Av personlig erfaring så kan jeg si at det er bra for barna å ha et mer variert tilbud (variere hva de skal se på), og det er fint at de ikke alltid MÅ/kan ønske seg noe å se på. Da får de se ting de ikke har sett før, så ikke det bare går i de samme fem programmene de liker best. :)
 
Vi har ikke og klarer oss helt fint uten. Savner det aldri. Vi har Netflix, Viaplay og HBO. Ser mye NRK gjennom appen.
 
Vi bruker kun Apple TV. Bruker i hovedsak sumo, NRK og Netflix. Setter opp abonnementet på viaplay eller hbo hvis vi trenger variasjon. Klarer oss helt supert uten, savner ikke tv kanaler og reklame i det hele tatt [emoji4]
 
Har ikke tvkanaler. Har appleboks med alt vi trenger der. Altså, vi betaler jo da for netflix, sumo, viaplay og hbo da [emoji39] Men vi savner ikke kanaler en plass kan vi si. Verken vi eller unga [emoji4]
 
Ja, vi sa opp RiksTV i vår. Var så mye tull. Jeg savner overhode ikke kanaler!
 
Har ikke hatt vanlig TV på ca 10 år. Har Netflix og hbo en måned her og der for å se spesielle serier, blir vel å ha et løpende abonnement når ungene blir litt større.
 
Jeg hadde klart meg uten de få mnd det ikke er eliteserie på TV [emoji85]
 
Har ikke hatt TV kanaler på mange år. Savner det ikke. Bruker Apple TV. Er det noe jeg vil se på så betaler jeg for en måned med dplay, da får man sett masse ting som går på TV. Ellers bare streamer jeg
 
Vi har ikke hatt tv-kanaler på et år, d går heeeeeelt fint uten :)
Vi har Netflix, sumo (sol også har noen kanaler) og NRK appen. Har funket veldig bra her :)
 
Vi har ikke hatt TV kanaler på 2 år, og savner det ikke. Bruker bare Netflix og Viaplay uansett, så orker ikke betale for kanaler vi ikke bruker [emoji4]
 
Vi bruker stort sett Netflix, Sumo eller NRK nett-TV. Har sagt opp TV-kanalene:)
 
Back
Topp