Trenger usannsynlig mye søvn

sistemannpåvei

Betatt av forumet
Jeg er straks 14 uker og har vært trøtt siden jeg ble gravid. Sovner på sofaen hver ettermiddag og må legge meg kl 22.00 for å fungere i det hele tatt dagen etter. Jeg kan ikke huske at jeg var like trøtt sist. Iallfall trodde jeg det skulle gå over litt uti svangerskapet. Jeg vet jo at søvn er viktig, men SÅ mye? Er det flere som trenger usannsynlig mye søvn?

Ja.. Vet ikke om det er at det er begynt å bli mørkt ute på kveldene som gjør d. Legger meg kl 22 om jeg kan. Våkner alltid kl 09! Trøttheten gikk over og er nå tilbake. 15+1

Med første så jobbet eg, og sov... Og det var det eneste eg gjorde hele svangerskapet... Forholdet til bf varte ikkje spesielt lenge heller fordi han ble sur på meg når eg ikkje orket noen ting...
Denne gangen så er det mye lettere synes eg.. Men så er eg ikkje i jobb, og slapper mye mer av.. Men legger meg 2130-22 og er våken 5-6 ganger om natten, og står opp klokken 6... Men har gjerne en 30-60 min dupp om dagen...

Dette er mitt første svangerskap og merker at jeg også er avhengig av mer søvn. Sover 1-1 1/2 time etter jobb og kan allikevel legge meg kl. 22 og sove til 07
Har alltid hatt godt sovehjerte men nå har det virkelig kommet seg til nye høyder! :wtf:

Jeg også! Men med en liten som fortsatt våkner utallige ganger hver natt og så jobb, så er jeg heldig om jeg får 5-6 timer i løpet av døgnet. Vet ikke hvor lenge dette kan gå...

Sov nesten 11 timer i natt og er fortsatt utslitt. Sliten hele tiden. Er i uke 17 nå og håper det går over snart.

Veldig trøtt her og

Sånn et tips.. Nå som det går utover høsten så kan det være lurt å få sjekket D vitamin :)
Er ikke mye man trenger å mangle for at man skal få lite energi :)

Jeg er sykemeldt enda så er bare hjemme og slapper av. Sover fra 22 til 9 hver dag egentlig, med to dupper som gjerne går over flere timer i løpet av dagen. Sykt at jeg klarer og sove så mye!

Har lyst til å gå å legge meg nå :p klokka er jo bare 20.00!!
Men begynner ikke før 8.30 i morgen, så får ligge uttpå :)

Trøttheten begynner å dabbe av, eller er mer opp og ned på dagene nå. I sommer sov jeg fra jeg var ferdig på jobb til mannen var ferdig (14-17) også lagde vi middag og gikk tur med bikkja før jeg la meg igjen rundt 21.00 (og sov til 6, jobb). Min mest usosiale sommer, men heldigvis fortalte jeg det til noen av de nærmeste, slik at de hadde en forståelse av at den veldig sosiale jenta plutselig aldri orket. "Heldigvis" har jeg ingen barn fra før av :)

Back
Topp