Trenger unnskyldning

Tullemor79

Gift med forumet
ovenfor de på jobben for at jeg skal være borte tirsdag-torsdag til uka pga uttak og innsett. Vil ikke at andre enn hu som styrer med vaktene skal få vite grunnen til at jeg er borte. Noen gode grunner jeg kan gi? Hu må jo begrunne hvorfor hu skal finne noen til å jobbe for meg også...

Du blir jo sykemeldt, og da har de ikke lov til å spørre hvorfor...så du bør rett og slett ikke fortelle hvorfor. Ingen har noe med det, eller noen plikt til å vite det.

Men hvis du absolutt føler for at du må si noe, kan du ikke bare si du skal på sykehuset, og kommer til å bli sykemeldt disse dagene. Du bør da ikke si noe mer?

Neida, behøver ikke si noe. Det er hu som skal ordne vaktene mine som lurte på hva hu skulle si til hu som skal jobbe for meg. Kan jo ikke si at jeg er syk tirsdag til torsdag til uka nå liksom. Måte til hypokonder man skal være!! hehe

det er sant, får høre hva hun har sagt da

Hun hadde sagt at jeg skulle ta noen tester i forbindelse med kyssesyken jeg hadde! hehe

Du er rett og slett en forsøkskanin [8D] Det kunne hun ha sagt.. hva slags forsøk får de ikke vite [;)]

Back
Topp