Trenger TUL

Lenita

Flørter med forumet
Oktobergull 2022
Hei!
Jeg lurer på hvordan jeg kan få TUL, evt høre hjertelyd, og hvor mye koster det? Jeg har kjent noen kraftige stikninger på ene siden de siste dagene og er nervøs for exu... Jeg vil bare ha svar slik at jeg har noe å forholde meg til. Kjenner at dette påvirker hverdagen mye :-( Er 7+4.

Enten må du få henvisning fra fastlegen din eller så kan du også bestille privat (men det koster en del).

Enten må du få henvisning fra fastlegen din eller så kan du også bestille privat (men det koster en del).
Takk for svar! :-) det blir nok privat, har ikke tid til å vente en uke på legetime først [emoji23]

Takk for svar! :-) det blir nok privat, har ikke tid til å vente en uke på legetime først [emoji23]

Vår erfaring er også at privat er en mye mer hyggelig opplevelse enn TUL hos gyn på sykehus. De har det så travelt at det bare er svosj svosj ferdig. Privat har de bedre tid og forklarer godt:) Koster litt, men det er det verdt[emoji173]️ Får med fine bilder også[emoji7]

Vår erfaring er også at privat er en mye mer hyggelig opplevelse enn TUL hos gyn på sykehus. De har det så travelt at det bare er svosj svosj ferdig. Privat har de bedre tid og forklarer godt:) Koster litt, men det er det verdt[emoji173]️ Får med fine bilder også[emoji7]
Åå men så bra, da blir det definitivt privat [emoji16] pleier det å være lang ventetid?

Åå men så bra, da blir det definitivt privat [emoji16] pleier det å være lang ventetid?

Jeg vil tro at det kanskje kan være litt ventetid nå i juli kanskje pga ferier osv. Men vi bestilte i Drammen og fikk akkurat den dagen vi ønsket:) Sjekk ut litt nettsider i nærheten av deg så står det sikkert litt info der[emoji1]

Hvordan gikk det? [emoji1]

Back
Topp