Jeg har jo 2 som er ganske tette..syns det å få nr 1 var veldig overveldende i starten..hadde KISS,og skreik mye..Fikk liksom ikke tid til å hente meg inn følte jeg..men etter 4-5mnd var alt helt perfekt[:D]Verdens snilleste unge[:D]
Så kom nr to til verden,verdens roligste unge! Han gråter ALDRI,og om han gjør er det noe skikkelig ille..(han har astma,og har vært litt syk pga det..og da har han grått[:(])
Men nå begynnte storesøster å innse at det var en annen i hus..hun ble helt hyper..skulle dra,ta og rive i ham fra dag 1.Han kunne ikke ligge i ro ett sek. med henne i nærheten.
Jeg var glad at vi da hadde bhg plass til henne.
Men så roet det seg etter vel 2mnd. og hun kom istedet mer og mer i trass alder..ikke den verste trassen,men til tider veldig hardhent og fæl mot lillebror..
Men nå derimot,de leker så godt sammen! Vi storkoser oss sammen[:D] Jeg har hadt storesøster her hjemme med oss siden Juni..Og de er blitt så sammen sveiset[:D]
Så her vil jeg nok si at det har vært en veldig forandring begge deler..men den mest strevsomme perioden var nok etter fødselen med nr2. MÅTTE liksom opp med storesøster uansett om lillebror hadde vært våken hele natta..ikke alltid å aktivisere en unge,og amme den andre[8D][:D]
Men kjempe koselig med to tette da[:D] Kan tenke meg bøllefrøna sammen om noen mnd til når begge springer rundt her[8D][:D]