trenger tips...

hemmelig

Andre møte med forumet
Syntes det er så knotete og få limt på bokstavene, etter man har klippet dem ut med QK tanga, bruker dere vanlig lim?

ORIGINAL: ~Nathalies mamma~

jeg bruker sånn zig penn eller hva det nå heter[:D]

sånn bruker jeg og[:)]

bruker xyron eller limpenn... kommer litt ann på hvor tålmodig jeg er[:D]

Ja det har jeg tenkt på , sånn klistremerkemaskin, mye koster det egentlig da, for  xyron150?

koster vel 99,- for selve "maskina", men jeg bruker bare refillen, 49,- på feks binders. På den måten blir det ikke så mye svinn[:)]

da har jeg hvert på Binders for å kjøpe sånn klistremerkemaskin, men de hadde ikke den selve maskina, så da ble det bare den refillen, som du sa Pelota, så gikk det fint å bare bruke den ?

jepp går bare fint å bruke den! og blir billigere i lengden[;)] (bare husk å holde den rett vei når du bruker den[8D] ellers får du lim på framsiden.. ja har gjort det noen ganger[&:])

brukter også xyron elelr lim penn....
hadde flaks da j kjøpte xyron, kjøpte den på kunst og håndtverksmessa,
var ei pakke med, xyron+2 refil, xyron clear fotohjørner, 4 tusjer, 5 farget ark og noe mer sånn fargeleggings greier, for kunn 99,-

ORIGINAL: Mrs.Black

ORIGINAL: Amarula

bruker klistremerkemaskin jeg også

xyron150

men må man ikke klippe ut klistermerkene etter det er kommet "klistermerke lim på" ? eller?

ser jo sånn ut..

nei du bare drar de av akkurat som ett vanlig klistremerke[:D]

ORIGINAL: Lillemumma*Kasper

brukter også xyron elelr lim penn....
hadde flaks da j kjøpte xyron, kjøpte den på kunst og håndtverksmessa,
var ei pakke med, xyron+2 refil, xyron clear fotohjørner, 4 tusjer, 5 farget ark og noe mer sånn fargeleggings greier, for kunn 99,-

me too... I tillegg kjøpte jeg enda to refiller... for 39,- pr stk. Angrer ikke akkurat på det...[;)]

ORIGINAL: Lillemumma*Kasper

ORIGINAL: Amarula

bruker klistremerkemaskin jeg også

xyron150

men må man ikke klippe ut klistermerkene etter det er kommet "klistermerke lim på" ? eller?

ser jo sånn ut..

nei du bare drar de av akkurat som ett vanlig klistremerke[:D]

hmm... men hva er åssen går d ann?[8|] hva med det hvite der på bildet da??

hmmm åssen skal j forklar...
ok,d er to ruller på denne, blank folie oppe og limark nede, du puttter d du vil ha lim på inn mellom disse to rulene, å når du drar ut på andre siden sitter de sammen.
Du drar av den blanke folen som blir oppå, å da sitter figuren igjen på den hvite lim ark biten.. akkurat som ett klistremerke sitter på ett ark.....

ikke noe flink å forklare j men.[:)]

Back
Topp