Trenger tips...

Frøken firkløver

Forumet er livet
Sitter i FAU i guttens bhg og skal arrangere loddsalg for å få penger til å pusse opp uteområdet til barnehagen, men bhg er ganske ny og FAU har tidligere gjort lite av sånt og har derfor ikke startet opp noen som helst økonomi... Dermed er kassa, som tidligere altså ikke har eksistert, heeelt tom...

Trenger derfor å få sponset ALT, dvs loddbøker, lynlotteri-lodd, materiale og utstyr til oppussingen, premier til lotteriet osv... Har sendt noen mailer og fått litt svar (noen veeldig hyggelige også, så ballen har begynt å rulle med andre ord..), men trenger mer... Noen som har gode tips til hvem jeg kan henvende meg til??? Tar i mot alle tips og råd med takk [:D]

sorry har ikke peiling men dytter på deg jeg[:D]

Privat eller kommunal bhg?

ORIGINAL: Buble

Privat... Men merk at dette ikke er i regi av barnehagen, men i regi av foreldre i tilknytning til barnehagen [;)] Barnehagen har nemmelig ikke lov til å involvere seg i slik form for innsamling av midler, så de er dermed ikke engasjert i dette... [:)] 

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Privat... Men merk at dette ikke er i regi av barnehagen, men i regi av foreldre i tilknytning til barnehagen [;)] Barnehagen har nemmelig ikke lov til å involvere seg i slik form for innsamling av midler, så de er dermed ikke engasjert i dette... [:)] 

OK!!

Skal vi se:

- Premier: høre med nærbutikkene om de kan sponse med gavekurv med mat, frukt, sjokolade osv. Foreldrene baker. Noen har kanskje fine ubrukte ting hjemme som kan loddes ut.

- For å få noe cash inn, kan du jo sende et skriv om at kanskje hvert enkelt barn bidrar med 20 kr. Da har du noe kontanter til å kjøpe inn lodd og de tingene der. 

- Hva med å ta kontakt med bedrifter, butikker o.l i nærmiljøet og spørre om de vil rett og slett sponse bhg med noen kroner mot at de kanskje får navnet malt på en treplakat eller lignende som kan henge på et gjerde eller noe??

Spør Marietten....hu er jo en engel og den mest kreative når det gjelder sånne ting!!

Lykke til!!

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

OK!!

Skal vi se:

- Premier: høre med nærbutikkene om de kan sponse med gavekurv med mat, frukt, sjokolade osv. Foreldrene baker. Noen har kanskje fine ubrukte ting hjemme som kan loddes ut.

- For å få noe cash inn, kan du jo sende et skriv om at kanskje hvert enkelt barn bidrar med 20 kr. Da har du noe kontanter til å kjøpe inn lodd og de tingene der. 

- Hva med å ta kontakt med bedrifter, butikker o.l i nærmiljøet og spørre om de vil rett og slett sponse bhg med noen kroner mot at de kanskje får navnet malt på en treplakat eller lignende som kan henge på et gjerde eller noe??

Spør Marietten....hu er jo en engel og den mest kreative når det gjelder sånne ting!!

Lykke til!!

Takk for mange gode tips [:D] Noterer meg det jeg ikke alt har forsøkt [;)] [:D]

Ikke god på sånn, men dytter for deg i håp om at noen kan hjelpe!! [:D]

er ikke så god på sånn men på 17 mai var det alltid lodd på skolen og da var det mange av foreldrene som fikk sponsa ting av jobben sin som de ga til lotteriet.

ORIGINAL: *Madde*

er ikke så god på sånn men på 17 mai var det alltid lodd på skolen og da var det mange av foreldrene som fikk sponsa ting av jobben sin som de ga til lotteriet.

Så godt som bare student-foreldre i denne bhg, så dårlig med foreldre med sponsemuligheter [&o]

Back
Topp