trenger tips..

LeneH

Forelsket i forumet
[:)]nå har det seg slik at jeg tenkte å lage en cd med bilder med wind.movie maker og legge til musikk (fra da vi fant ut at jeg var gravid fram til nå) , som en ekstragave til samboeren til jul.. Det jeg altså trenger hjelp til er å finne en fin sang som passer ... har tenkt litt på *da lykkeliten kom til verden* men kom gjerne med tips om andre [:)]

ORIGINAL: ~Tullemor~

syns den til carola (IKKE LE!) er fin jeg....[:D] "en engel i min favn" tror jeg den heter. Hun skrev visst den til sønnen sin en gang i tiden.... Var i en barnedåp i fjor da noen sang den, og jeg ble skikkelig rørt! Men så var jeg nygravid også da[8D] hehe,, så kan ha hatt noe med det å gjøre![:D]

Vet du hva ~Tullemor~, du har helt rett !!!! kanskje det er jeg som er full av hormoner enda, men sitter her med tårer!! lastet den ned og fant teksten.. DEN skal jeg bruke [:)] og det passer jo enda bedre når samboeren min er svensk [:)] tusen hjertelig takk for hjelpen ! [:)]

The kelly family med every baby er jo kjempe fin da..
Tror det er det den heter er hvertfall rå fin...

ORIGINAL: Daimsjokkis

Hvor finner jeg den?

Sangen eller teksten Daimsjokolade? [:)]

ORIGINAL: mokkikka

Skal laste den ned nå og høre mokkikka[:)]takk for tipset[:D]

Den er knallfin den også mokkikka[:)] ser ut til at jeg får lage den så lang at jeg får lagt inn begge sangene [:)] er så emosjonell jeg, uff.. er helt ute på hormoner enda..  hihi...

ORIGINAL: LeneH

Den er knallfin den også mokkikka[:)] ser ut til at jeg får lage den så lang at jeg får lagt inn begge sangene [:)] er så emosjonell jeg, uff.. er helt ute på hormoner enda..  hihi...

Ja den er kjempe nydelig!!

Og så er det litt mening i teksten på den og...

Back
Topp