Trenger tips :)

LHH

Forelsket i forumet
Har ingen bukser som er gode og gå i. Har dere noen tips til behagelig og fine mammabukser?
Blir gal av og gå rundt i stramme og ubehagelige klær :(

Har bare brukt de fra H&M. Kanskje du hadde likt noen uten den stofftuben over magen bedre hvis du ikke liker noe som strammer.

Har ingen bukser som er gode og gå i. Har dere noen tips til behagelig og fine mammabukser?
H&M har fine og rimelige bukser :) anbefaler å prøve de i butikken ettersom det er litt forskjell på størrelsene!

Jeg har en fra hm jeg vandrer rundt I, eneste olabuksa jeg klarer å gå I. Så begynner den å stramme litt mye på magen nå, men da skal jeg klippe den opp I siden og sy inn mere stoff :D

Bruker også de fra hm, men kan ikke si de ikke er stramme og ubehagelige akkurat. Jeg har jo vokst en del :p
Har en gravidtights fra boob som er superdeilig. Anbefales :)

Kjører tights fra hm for alle penga med en stor kjole el tunika over. Har et par bukser derfra og, men lurt å prøve de for den ene er god og dwn andre har veeeeldig lav og trang tube selv om den er i samme str.. Pussig:p

Jeg har kjøpt noen stretch bukser/jeans fra Mama Licious på Zalando og veldig fornøyde med de. :)

Womens-skinny-jeans-Mama-Licious-MLCOOL-IDA-Slim-fit-jeans-denim.jpg

Jeg har også fra H&M og er veldig fornøyd med de :) Den siste jeg kjøpte strammer ikke og er veldig behagelig, men den første jeg kjøpte er blitt litt trang både i lår, rumpe og over magen..men så har jeg jo gått opp 10 kg også :p

Takk for mange tips :)
Skal ta meg en tur på HM :)
Har ikke vært så var på stramme ting tidligere svangerskap men denne gangen får jeg helt panikk av ting som strammer :(
Føler jeg moser baby og alt innvendig!

Klarer heller ikke stramme bukser, aldri likt det. Kjøpt en bukse på zalando som jeg bare elsker å forguder! Heter boob bukser black/grey ;)

Jeg liker de Harem buksene fra Cubus. De går ikke over magen, men sitter fint under og starmmer ikke :-)

Back
Topp