Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg trenger tips til hva jeg kan spise. Mat som går raskt, og som jeg kan spise på jobb. Jeg er så fryktelig sær nå som jeg er gravid. Nå om dagen går det i bananer, klementiner, epler og knekkebrød. Brød er utelukket, bare tanken gjør meg kvalm
Skjønner så utrolig godt hva du mener! Sliter med det samme selv nå og kosten min ser ut som din, bare at jeg har tilføyd grønnsakssuppe på lista. Vet heller ikke hva jeg skal gjøre, men som regel smaker det med suppe.
Jeg spiser mye yoghurt med korn i. Lett å lage (blir ordentlig uvel av å være på kjøkkenet), lett å få ned, lett å få opp Så metter det litt sånn at jeg får tvunget ned noe annet etterpå.
Rundstykker, frukt med vaniljekesam, middagsrester, grove vafler, polarbrød, pytt i panne, knekkebrød, havregrøt, frokostblanding, smoothie. (Vet ikke helt hva slags muligheter du har for å tilberede/varme/oppbevare mat da..)
Hjemmelaget suppe, om du har stavmikser. Jeg skal lage blomkålsuppe i dag, og fryse ned. Bruker to hele blomkålhoder som jeg koker sammen med en klatt smør, litt fløte, grønnsaksbuljong (bruker glutenfri, og den er kjempegod til supper!) og gjerne litt tørket eller finhakket fersk chili. Samme oppskrift, med eller uten modifikasjoner, kan brukes på veldig mye annet.